האח הגדול 2 – מתי כבר?

הקצב של עונות הריאליטי בישראל לא מוצא חן בעיני בכלל. מתי יתחיל כבר האח הגדול 2 ? כמה אפשר למשוך את הקהל האומלל ? ולמה בכלל ? או שיש תקופות שבהן יש לנו את כל הריאליטי ביחד או שיש תקופות שאין בהן כלום. למה זה ? לפני כמה חודשים היה לנו האח הגדול, הישרדות והמירוץ למיליון ביחד. עכשיו בקושי יש לנו את פרויקט מסלול והבלוק, למגודלים אני לא מתייחס כי זה באינטרנט בכלל. האח הגדול 2 הייתה אמורה להתחיל כבר לפני חודשיים אם אתם שואלים אותי.

את האח הגדול VIP לא אהבתי בכלל ואני לא סופר אותה כעונה ולכן זה מרגיש לי כאילו בין העונה הראשונה לבין האח הגדול 2 עוברים עידן ועידנים. כל הקטע של סלבס באח הגדול מפספס את הכיף הכי גדול של המשחק – חשיפה לאנשים אנונימיים כמוני כמוך ובחינה של ההתנהגויות שלהם במצבים שונים. ברגע שהמשתתפים הם סלבס זה כבר תוכנית אחרת לגמרי ולא מעניינת בעליל. כל הכיף בריאליטי זה שזה יכול להיות כל אחד מאיתנו. אני בעצמי חשבתי לנסות ולהירשם לאודישנים לאח הגדול 2 אבל בסוף השתפנתי. נראה לי שהחשיפה הזו קצת גדולה עליי בשלב הזה של חיי. אני סקרן מאוד ומת להתפרסם מצד אחד אבל מצד שני…מת מפחד.

ברור לי שאנשים שמשתתפים בריאליטי מקבלים חשיפה מהירה אדירה שאין דברים כאלה ויכולים להשתמש בזה כדי למנף או לבנות את הקריירות שלהם – לא חסרות דוגמאות לכך. מצד שני הם גם מוותרים על החופש שלהם ועל האנונימיות שלהם. לקראת האח הגדול 2 אפשר להיזכר במתמודדים מהאח הגדול 1 ולראות עד כמה זה נכון. כולנו חשבנו שתוך כמה ימים כבר נשכח מהם אבל עובדה שהשמות שפרה קורנפלד, הבובלילים ועוד אחרים לא מפסיקים לצוץ. כנראה שהזיכרון הישראלי בכל זאת ארוך יותר משחשבנו. מדורי הרכילות מלאים באינפורמציה על כל צעד של החבר'ה האלה ונראה שזה עדיין מעורר עניים בציבור. אולי עד שלא יתחיל האח הגדול 2 ויהיו לנו עוד אנשים להתעסק בהם זה לא ייגמר – נו אז מתי כבר ?

פוסט זה פורסם בקטגוריה TV, עם התגים . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

2 תגובות על האח הגדול 2 – מתי כבר?

  1. פינגבאק: שווה קריאה

  2. פינגבאק: האח הגדול 2 – ראש בראש עם הישרדות « הבלוג של אלה ואוריאל

להשאיר תגובה

