אמריקן איידול 9

התוכנית האמריקאית המצליחה ביותר בכל הזמנים יצאה לעונה נוספת. אחרי הפקה מדהימה שראינו בעונה הקודמת, הפעם אנחנו נכנסים לזה הרבה יותר בשקט וברוגע. משהו בתוכנו אומר שיהיה קשה לשחזר את רגעי השיא של העונה הקודמת. שהרי מה הסיכויים שגם העונה נגלה זמרים מוכשרים כל כך כמו כריס אלן,אדם למברט, דני גוקי או אליסון אירהטה. כל מילה מיותרת.

מדובר בעונה הראשונה שבה פולה עבדול נעדרת מהרכב השופטים. עבדול היא השופטת הכי יציבה ומעורערת של התוכנית לאורך השנים (מעולה ומגעיל בו זמנית!). מצד אחד, היא בלטה ברגשנות שלה ובמצבי הרוח המשתנים, מן הצד השני היא לא פספסה אף עונה והפכה לסמל אמיתי של התוכנית. כנראה שכמו כל דבר בחיים, גם בתחום הזה צריך שינוי.

אדם נוסף שעתיד לעזוב את התוכנית הוא הטיפוס הנערץ והחידתי: סיימון קאוול. עבורו אמריקן איידול 9 היא תוכנית פרידה מהפורמט שאותו הוא הרים. מדובר בשופט הכי עקבי של אמריקן איידול, אחד שאומר את האמת בפנים ולא מפחד לקטול ביצועים גרועים. עזיבתו משמעותית עבור התוכנית, שכן מדובר במנחה יוצא דופן עם כריזמה חזקה ביותר. מי שמסוגל לראות קצת יותר רחוק, זה לא יהיה אותו הדבר בלי סיימון.

אבל אין מה לעשות, סיימון הוא בחור עסוק. אמריקן איידול 9 היא ממש לא הדבר הכי משמעותי בחיים שלו כרגע. בבריטניה הוא מפיק העל של Britain's Got Talent ובארה"ב הוא מתכנן להשיק בחודשים הקרובים את הX פקטור האמריקאי. בקיצור סיימון קשור לתוכניות הריאליטי הגדולות והחזקות ביותר בעולם, אחרי 9 שנים גם אני הייתי משתעמם.

קשה לדבר על סיימון ולא להתייחס לנושא האודישנים של אמריקן איידול 9. סיימון הוא האכזר באדם וידוע בצורה שבה הוא משפיל מתמודדים. זה מצחיק וזה נחמד אבל הרבה פעמים מדובר בדבר פסול. שכן פעמים רבות מגיעים לאודישנים אנשים חסרי ישע ולפעמים גם על גבול השפיות שחושפים את פרצופם האמיתי מול כל האומה. הם זוכים לרגע תהילה מפוקפק ולאחר מכן הופכים כנראה לבדיחה של השכונה. לא מספיק שמדובר באנשים מוכי גורל, אחרי התוכנית כבר אין להם סיכוי להתרומם. מדהים כמה שזה ילדותי לצחוק על אנשים אלו (ולעשות הרבה כסף!!!)

יש את אותם אנשים שאומרים לי: "כוכב נולד? אני לא סובל את התוכנית הזו, אבל אני מת על האודישנים. כל שנה אני רואה את האודישנים, מתפקע מצחוק, ואז מפסיק לראות את התוכנית…" כשאומרים לי משפטים כאלו, אני מבין שעומד מולי אדם חסר לב.

פוסט זה פורסם בקטגוריה 1, עם התגים . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

להשאיר תגובה

