חסכון בסלולר

מי מאיתנו, עצמאיים או פרטיים, לא מכיר את תחושת הבעתה האופפת אותנו בכל חודש בו אנו מקבלים את חשבונית הסלולר, ומגלים שם סכומי עתק שלא ברור לנו כלל וכלל מה פשרם? לתחושת חוסר האונים תורמת גם החשבונית המסורבלת, שעל על אף רפורמת הגילוי הנאות משנת 2010 המחייבת כל ספק סלולר להגיש חשבונית עם שקיפות מלאה ומובנת לקורא, עדיין היא מסורבלת ועם סעיפים שאינם מובנים כלל ועיקר. חסכון בסלולר. האם הוא אפשרי?

חוסכים מההתחלה

בעלי עסקים או חברות רבים מחזיקים ברשות העסק או החברה מספר גדול של מכשירי טלפון סלולריים, ואף מנויים רבים. הסיבה לכך היא מתן הטבה לעובדים, המשתקפת בפתיחת חשבון עבורם, ומתן מכשיר סלולרי, או (או בנוסף) מתן מכשיר סלולרי ומנוי סלולרי, לעובדים אשר המכשיר מהווה עבורם כלי עבודה. הבעיה מתחילה, או נמשכת, מדי חודש ביום בו מגיעה לחברה חשבונית הסלולר. החשבונות הם עצומים, ובעלי חברות ועסקים רבים לא מצליחים להבין כיצד הגיעו לעלויות כה גבוהות, על אף העסקה ה"טובה" שעשו עם ספק הסלולר בשעתו, ולעתים גם הגבלים בכמות השיחות לעובדי החברה. חסכון בסלולר נראה כמעט בלתי אפשרי? עם כלים ויעוץ נכונים, הוא אפשרי ואינו בגדר מדע בדיוני.

חסכון בסלולר איך עושים את זה?

הדרך האפקטיבית ביותר להגיע למצב של חסכון בסלולר היא לא לעשות דבר מול ספק הסלולר שלכם ללא יעוץ מקצועי וחיצוני של חברות המתמחות במשא ומתן עם חברות סלולר, וברשותם הכלים והידע להגיע למצב אופטימלי של חסכון בסלולר,  ויעול החשבוניות. חברות אלו מלוות עסקים רבים החל מהרגע בו יושב מנהל הרכש או מנהל החברה עם נציג חברת הסלולר, מסייע לו להגדיר צריכם ויעדים של החברה, ובעיקר לעבור על סעיפי ההסכם, השורות הקטנות, ואלו שגם משתמעות לשתי פנים

חסכון בסלולר- אפשר לחסוך משמעותית

הסיוע המקצועי מאפשר גם בהמשך ללמוד ולהבין את פשרן של החשבוניות המתקבלות בחברה, ניתוחן, שינוי מסלולים לא אפקטיביים או לא משתלמים, והגעה למצד בו ניתן לחסוך אלפי ואולי עשרות אלפי שקלים בשנה.

פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s