שימור לקוחות בעזרת מרכזיות

כל בית עסק כיום מכיר כיום בחשיבות הרבה של שמירה על תקשורת עם הלקוח על מנת לגרום לו להמשיך ולרכוש את המוצרים והשירותים של בית העסק לאורך זמן ובנאמנות גדולה. לקוח אשר פונה לחברה בבקשה לשירות, או על מנת להרחיב את פעולותיו מולה, מצפה לקבל מענה מהיר ואדיב בכל סוג של פניה אשר יבצע. כאשר הוא אינו מקבל מענה ראוי שכזה, הוא עשוי להפסיק את הקשר עם החברה ולפנות אל המתחרים. זוהי מכה עבור בתי עסק כאלה ואחרים, ללא תלות בגודלם, ועם האתגרים הללו הם חייבים להתמודד. מרכזיות הן דרך התמודדות אחת עם המצבים הללו.

מרכזיות מאפשרות מענה מהיר ויעיל

בהתאם לגודל העסק והיקף פעילותו ניתן לבחור אחת מכמה מרכזיות הקיימות כיום. בית עסק קטן יידרש למערכת פשוטה, בעלת מספר שלוחות קטן יחסית, כדי לשמר את הקשר עם הלקוחות ולפשט את התקשורת בין העובדים. מנגד, ארגון גדול המעסיק מספר גדול של עובדים ומעניק שירות לקהל לקוחות רחב, זקוק למרכזיה מורכבת יותר, באמצעותה יוכל הלקוח לקבל מענה ישיר מנציג השירות הרלוונטי עבורו.

 

מרכזיות מספקות פתרונות תקשורת יעילים ביותר

מרכזיות משרתות נאמנה בתי עסק בגדלים שונים ועם צרכים מגוונים. הן יכולות לשרת גם את העסק העצמאי, אף אם הוא כולל עובד אחד ויחיד. באמצעות מרכזיה מתאימה הוא יוכל לשמור על קשר עם הלקוחות גם כשהוא לא במשרד או בבית ולהפוך את הטלפון הנייד לשלוחה נוספת. אם כן, מרכזיות מסייעות לעסקים השונים – מהעסק העצמאי ועד לתאגיד הגדול – לנהל תקשורת תקינה בין כל הממשקים, במקביל לחיסכון בעלויות.

אפיון צרכים לצורך התאמת מרכזיות

על מנת להפיק את המיטב ממערכת התקשורת, חשוב לאפיין בצורה נכונה את צרכי בית העסק ובהתאם לכך ניתן לבחור במרכזיה מתאימה. סוגי מרכזיות שונים מציעים מענה לקריטריונים מגוונים וניתן לבנות מערכת בהתאם לאופי הארגון, גודלו והיקף הפעילות שלו. התאמה נכונה בין הטכנולוגיה לבין צרכי הארגון תביא לתקשורת איכותית יותר גם בין העובדים בארגון, וגם בין הלקוחות לבית העסק.

פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s