הסרת עין הרע

מתי זה קורה?

עין הרע היא תופעה בה מחשבותיו השליליות של אדם, עלולות להזיק לאדם אחר. פגיעה זו לא בהכרח מתרחשת במחשבה תחילה, אלא, במקרים רבים בתמימות ובשוגג. לרוב, אלו שאחראים לעין הרע הם אלו הקרובים ביותר לאדם. עין הרע לרוב נגרמת בעקבות דברים אשר מושכים את העין, לדוגמא כאשר אדם קונה חפץ מנקר עיניים הגורם לסובבים אותו לתחושות קנאה. ככל שאדם מלא גאווה מרכישתו הוא חשוף ורגיש יותר לפגיעתה של עין הרע.


איך מזהים את קיומה של עין הרע?

ברגע שאדם נפגע מעין הרע הוא יחוש תקיעות, חוסר הצלחה, חוסר מזל והדבר יפגע בהתנהלותו היומיומית. חשוב לציין, שאפילו אם כל התחושות הללו קיימות אין הדבר משמעו שבהכרח קיימת עין הרע. מומלץ לפנות למומחים בתחום הסרת עין הרע, כדי לבחון האם זה המקרה או שמא אין קשר בין התופעות ודרוש טיפול אחר.

evileye-791x1024
כיצד מתבצעת הסרת עין הרע

ישנן דרכים רבות ומגוונות לבצע הסרת עין הרע לדוגמא:

הסרת עין הרע באמצעות ביצה – כדי לבצע הסרה זו, יש לקחת ביצת תרנגולת שלמה ותקינה ולרשום עליה, באמצעות פחם, את שמות האנשים הסובבים את האיש עליו הוטלה העין. מומלץ לעטוף את הביצה באמצעות שקית. את הביצה יש ללחוץ על הראש ולהקריא בקול את שמות האנשים הרשומים על גבי הביצה. כאשר שמו של מטיל העין יוקרא, הביצה תתפוצץ וכך תוסר העין.

הסרת עין הרע באמצעות עופרת –  יש להתיך את העופרת בתוך כף מעל האש. תהליך ההמסה מתרחש די במהירות. לאחר מכן יש לקחת כלי מלא במים קרים לסובב אותו סביב ראשו של הנפגע מעין רעה. תוך כדי סיבוב יש לומר תפילה שתסיר את העין – כשם שהעופרת תכבה מעל ראשו של אלמוני בן פלונית כך תחל הסרת עין הרע, קללה ודברים רעים מראשו לאלתר.


מתי כדאי לפנות למומחים לשם הסרת עין הרע?

הסרת עין הרע, אינה תהליך פשוט ולרוב, דורשת את התערבותם של מומחים. בעת בחירת מומחה, יש לבחון מאיזו אסכולה הוא מגיע ומה הן שיטות הטיפול שלו, כיוון שתחושת הנוחות של המטופל היא חשובה ומשפרת את סיכויי ההצלחה בעת ביצוע  טקס הסרת עין הרע. ישנם אתרי אינטרנט, אשר מספקים מגוון רחב של מטפלים כדי שהנפגע יוכל למצוא את זה המתאים לו ביותר.

פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה