כך תתאימו מרכזיות טלפונים לעסק שלכם

אין ספק שבתור מנהלי עסק, אתם מעוניינים לתת שירות ברמה הגבוהה ביותר שיש. בכדי לתת שירות, עליכם להתקין מרכזיות טלפונים בעסק שלכם. המרכזיות מאפשרות לבצע ניתוב יעיל יותר של שיחות, ולהפנות את הלקוחות השונים לשלוחה אשר תיתן להם את הפתרון הטוב ביותר, וכל זאת באופן המהיר והיעיל ביותר שיכול להיות, בכפוף לשיקולים השונים שמכתיבים את הפעילות העסקית שלכם. מכאן כמובן עולה השאלה, איך אפשר לבחור מראש מרכזיות טלפונים, לפי אופי העסק?

הקריטריונים לבחינת המרכזיה

קודם כל כדי לבחור מרכזיות טלפונים, עליכם לשאול את עצמכם כמה ווי טלפון אתם מצפים להפעיל לא רק היום – אלא גם בעוד כמה שנים. ההתפתחות הלאה היא חשובה מאד. אם אתם חושבים שגם בעוד כמה שנים תפעילו שלושה קווי טלפון בלבד, הדבר שונה ממצב שבו היום יש לכם חמישה קווי טלפון – ואתם צופים להתרחב בהמשך ל15 קווים שונים.

עוד קריטריון לבחינת מרכזיות טלפונים, הוא בחיבור שלכם לקווי חוץ. האם אתם מצפים שכל קווי הטלפון בחברה יחוברו לקווי חוץ? האם רק הדרג הבכיר זקוק לכך? לא פעם, הדברים הללו מכריעים את הבחירה במרכזיה מסוימת.

 

עוד קריטריונים חשובים

עליכם גם לקחת בחשבון האם יש לכם מקום לאכסן בו מרכזיות טלפונים. אם יש לכם מקום מספיק גדול ותקציב, אולי תעדיפו לקנות באופן פיזי את המרכזיה, וזאת לעומת מצב שבו אתם תשתמשו בשירות הווירטואלי של מרכזיות טלפונים, כאשר המרכזיה יושבת על שרת רחוק.

כמובן שיש קריטריונים נוספים שישפיעו על הבחירה שלכם. למשל – רמת הסנכרון שאתם דורשים בין מרכזיות טלפונים לבין מערכות המידע בעסק, וכן הרצון לניתוב אוטומטי כמה שיותר – מול הצורך במענה אנושי. כל הקריטריונים הללו, מאפשרים לכם לבחור בין מערכות המרכזיה השונות, ולהתאים כמובן פתרון לתקציב שלכם.

פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s