במידה והעסק שלכם מפעיל שירות או מוצר בעלי רקע טכני, אתם גם צריכים להפעיל כידוע, שירותי מענה לתקלות טכניות – אולם שירות זה יכול להיות גדול ומורכב מאד, אם לא מנהלים אותו נכון. לכן, חשוב מאד להיעזר בשירותי מענה טלפוני לעסקים, שבין השאר יפעילו עבורכם מוקד ראשוני לטיפול בתקלות טכניות שונות. אבל איך יכול לעבוד שירות חיצוני של מענה טלפוני לעסקים, אם המוקדנים בעצמם אינם חלק מהעסק שלכם ולא ידועים איך לטפל בתקלות? בואו להבין איך זה עובד ואיך זה מייעל את תהליכי הטיפול.
רושמים את התקלה ומעבירים הלאה
בניגוד למה שחשבתם, רוב ה"פקקים" שנוצרים בכל מה שנוגע לטיפול בתקלות שוטפות, אינם נוגעים דווקא לטיפול בתקלות עצמן – אלא לקבלת השיחה וקיום השיחה הראשונית עם הלקוח שמתקשר. לכן, בעזרת שירותי מענה טלפוני לעסקים תוכלו להרחיב כבר בהתחלה באופן ניכר את המענה האנושי שניתן ללקוחות שלכם ו"לשחרר" את הפקק של השיחות הנכנסות למוקד התקלות.
מה עושים בעצם בשירותי מענה טלפוני לעסקים? דבר פשוט מאד – הנציג מציג את עצמו כפועל מטעם העסק. הוא רושם את פרטי הלקוח, רושם היטב את התקלה, ואז מעביר אותה הלאה לעסק שלכם. אצלכם אנשי הצוות הטכני יקראו את התקלות, יחזרו ללקוחות, ויעזרו להם בטיפול. לעתים, תחת השירות של מענה טלפוני לעסקים המוקדנים גם יוכלו לתאם באופן אוטומטי את הגעתו של איש שירות מטעם החברה שלכם שפשוט יגיע לבדוק את התקלה – וגם תהליך זה חוסך לכם זמן ניכר.
תהליך יעיל ושירות מעולה
הדבר החשוב הוא שבעזרת שירותי מענה טלפוני לעסקים, אתם תוכלו לספק ללקוחות שלכם מענה מהיר ונוח במיוחד. גם אם ייקח זמן עד שתחזרו אליהם – הם ידעו שהתקלה שלהם נרשמה ושמטפלים בהם, ומבחינה תדמיתית – הדבר תורם רבות לעסק שלכם.