שירות הלקוחות של חברת הוט

לא רק כבלים – תאגיד תקשורת מוביל

נתחיל ממה שכולם יודעים – הוט היא חברת הטלוויזיה הגדולה בישראל. מחוברים אליה כמעט מיליון טלוויזיות שונות בארץ, שהן בסביבות ה-60% מכוח הצפייה. אגב, לו הייתה הוט חברה אמריקאית – הייתה מתברגת בין 20 חברות הכבלים המובילות עם כמות מנויים זאת. הוט-מערכות תקשורת בע"מ, או בשם המותג הנפוץ יותר HOT, הוקמה ב-2003 כאיחודן של זכייניות הכבלים השונות שפעלו בישראל בשנות ה-90 – ערוצי זהב, מתב, תבל ודומיהן. חרף מקורה כחברת כבלים, ונתח השוק הרחב שהיא תופסת בתחום זה, הוט היא לא רק חברת כבלים – והיא מספקת שירותי אינטרנט בכבלים, טלפוניה קווית וטלפונים סלולאריים. הרבה מאוד שירותים – שצריכים שירות לקוחות טוב.

איך ליצור קשר ביעילות עם שירות הלקוחות של חברת הוט?

בטלפון 1900-72-0625 (שלוחה 31) ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות של הוט גם מבלי להמתין שעות ארוכות בהמתנה. במוקד זה תוכלו לקבל מידע בנושא חשבונות, תמיכה טכנית, מסלולים, חבילות וכדומה. המוקד פעיל בימים ראשון עד חמישי בשעות 08:00-19:00 ובימי שישי וערבי חג בין 08:00-13:00.

6

קצת טיפים ללקוחות הוט

  • השתדלו להתקשר בשעות שאינן שעות העומס (כלומר, מוקדם בבוקר או מאוחר בערב) – ובמיוחד מומלץ לא להתקשר בימי שישי.
  • ייתכן שהמסלול והחבילה שלכם היא לא הכדאית ביותר עבורכם. בדקו בקפידה האם נחוץ לכם כל מה שמסופק לכם, והאם חסר לכם משהו אחר – ייתכן שאתם משלמים יותר מדי סתם.
  • אם אתם לא מרוצים, או אם יש לכם הצעה טובה יותר מהמתחרים – אל תימנעו מלהציג את זה לנציגי החברה. משמרי הלקוחות של הוט יצרו אתכם קשר, וסיכוי טוב שתצאו מזה עם דיל שטוב לכם בהרבה.
פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s