שירותי ניכיון צ'קים עבור בעלי עסקים

בעלי עסקים מקבלים לידיהם לעיתים קרובות צ'קים דחויים. צ'קים אלו לא ניתן למימוש עד התאריך הנקוב עליהם, כאשר בינתיים נדרש בעל העסק להשלים את התחייבותיו ואף לשמור על תזרים המזומנים המתוכנן. הפער בין תאריך הפרעון של צ'קים דחויים לבין הצרכים המיידיים של בעל העסק יכול להיסגר באמצעות שירותי ניכיון.

שירותי פריטת צ'קים מסחריים או ניכיון צ'קים מספקים לבעל העסק מסגרת אשראי המתבססת על צ'קים דחויים שהוא מקבל. ההתקשרות היא מול חברות העוסקות בתחום של ניכיון צ'קים ופועלות בכפוף לרישיון ופיקוח של משרד האוצר, גופים רשמיים וגורמים רלוונטיים נוספים. שיטת הפריטה של צ'קים מסחריים באמצעות שירותי ניכיון מתאימה גם לעסקאות המתבצעות באופן חד פעמי. מבחינת היקף האשראי, ברוב החברות ניתן להגיע למסגרת של מאה אלף עד שני מיליון שקלים.

מה היתרונות של ניכיון צ'קים?

מבחינת בעל העסק, ניכיון צ'קים הוא הדרך היחידה להמיר תקבול עתידי למזומן. בעל העסק יכול לבחור האם לקבל את הכסף בהעברה בנקאית, במזומן או בצ'ק מיידי. השירות מאפשר לבעלי עסקים להגדיל את היכולת העסקית ללא צורך בהעמדת בטחונות נוספים. זהו שירות עדיף על פני נטילת הלוואה מבנק או מגוף חוץ בנקאי. שירותי ניכיון מקובלים בכל רחבי העולם והם לגיטימיים לחלוטין.

יתרון נוסף של ניכיון צ'קים בא לידי ביטוי באפשרות לקבל הנחת מזומן מספקים ובמידת הצורך להקדים תשלומים שוטפים. שתי פעולות אלו חוסכות משאבים כלכליים וזמן עבור בעל העסק. יתרה על כך, שירותי הניכיון מאפשרים לבעל העסק להמשיך להציע ללקוחות תנאי אשראי אטרקטיביים. אף בעל עסק אינו מעוניין להגביל את לקוחותיו. שירותי הניכיון מבטיחים המשך קבלת צ'קים ומימושם למזומן תוך זמן קצר.

פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה