הכנת מצגת מוצלחת

מצגות הן אמצעי המחשה והן יכולות להעביר רעיון, לייצר מכירות, לעניין את הצד השני ואפילו לעודד משקיעים להשקיע בדבר מה. אפשר להגיד שכל אחד יכול להכין מצגת אם הוא רוצה בכך וזאת כיוון שכמעט על כל מחשב יש תוכנה להכנת מצגות. מבחינה טכנית היום קל מאד להכין מצגות כיוון שהתוכנות זמינות לכל אחד, אבל אתגר ההכנה אינו פשוט כשמתחילים לבצע את המצגת בפועל ומבינים שהיא צריכה להעביר נושא מסוים רבים מבינים כי מדובר במשימה משמעותית. הכנת מצגת אינה דבר שאפשר לזלזל בו ולכן מי שצריך להעביר אותה צריך לשקול אם עדיף לו להכין את המצגת בעצמו או אם עדיף לו להיעזר באנשי מקצוע שזו העבודה שלהם.

תכנון נכון של המצגת

שלב התכנון של המצגת חשוב מאד בכל הנוגע להכנה שלה. בשלב זה יש לחשוב מה המטרה של המצגת, למי היא מיועדת ובאיזה סגנון יש להכין אותה תוך התחשבות בהקל היעד שלה.  מצגת מחייבת תכנון מוקפד וכדאי להשקיע בשלב זה לפני שניגשים להכין את המצגת.

הכנת מצגת

הכנת מצגת מתייחסת לכיתוב שבה ולהחלפת השקופיות. כשמכינים מצגת חייבים להביא בחשבון גם את האורך שלה (כשיש להתייחס לזמן ההצגה שלה כמובן) ולהחליט כמה מלל יהיה בכל שקופית. כיוון שכל מצגת שונה לחלוטין אי אפשר לומר שישנו כלל יחיד כיצד להכין את המצגת וכמה לכתוב בכל שקופית ולכן חשוב להתייחס היטב לשלב התכנון.

עיצוב המצגת

עיצוב המצגת הוא חלק שחשוב מאד להתייחס אליו. העיצוב כולל הצבעים של המצגת, התאמה ללוגו של המותג (אם יש כמובן מותג מאחורי המצגת) ולהכניס אלמנטים שונים לתוכה כמו למשל אלמנטים של ציורים, גרפים, סרטונים (שנפתחים דרך האינטרנט) ועוד.

פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s