מרכזיות במרכז

כאשר אנו מתבוננים אחורה בזמן ומשווים את יכולת התקשורת אנו מבינים כמה הטכנולוגיה השתכללה, השתדרגה והעתיד נראה לפתע מרגש ומלא ציפייה. מי היה מאמין בשנות העשרים שבעתיד כל התקשורת תהיה בלי חוטים? ללא ספק מדובר בפלא טכנולוגי שמסייע לכולם להיות בקשר אחד עם השני בלי להיות מוגבלים בזמן ובמרחק. יתרון נוסף הוא הערך המוסף שזה נותן לתקשורת בעסקים, לכן, זה לא פלא שכמעט לכל עסק, ארגון או חברה יש היום מרכזיות במרכז הארץ, בצפון, בדרום ולמעשה בכל מקום שצריך.
למידע נוסף על מרכזיות לחץ כאן.

יתרונותיה של מרכזייה

אם בעבר מערכת הטלפונים היתה מסורבלת, כרוכה בחיווט בתוך קירות, מכשירים כבדים ולא נוחים לשימוש, הרי כיום זהו גן עדן. מרכזיות במרכז ובכל מקום בארץ מתנהלות דרך מקור אחד שמנתב את כל השיחות בדרך וירטואלית, לפיכך, עסק שרוצה להשתדרג ולהוסיף מרכזיות במרכז או בכל מקום אחר, לא צריך לשריין מקום פנוי בעסק או לרכוש ציוד היקפי חדש, צריך רק לפתוח את המחשב ולהתקין בו את התוכנה שמספקת את כל הדברים הטובים כגון:

  • ניתוב שיחות מדוייק וללא הגבלת שלוחות
  • מעקב רציף אחרי שיחות
  • יכולת זיהוי השיחות להמשך טיפול
  • יכולת להמשיך ולעבוד גם מהבית וגם מחופשה בחו"ל
  • הפקת דו"חות עבור שיפור ותיקון איכות הטיפול בלקוחות

בדיקת התאמה

כל עסק, ארגון או חברה שמעוניינים בהתקנה של מרכזיות במרכז הארץ או בכל מקום אחר מחייבת קבלת ייעוץ והתאמה מאיש מקצוע שמוזמן למקום. תפקידו לסקור את כמות השיחות הנכנסות ביום לעומת היוצאות, הערכה כמותית של נתבים בהתאם לכמות האנשים במחלקות השונות ועוד כהנה וכהנה פרמטרים נוספים אשר בסופם יידע להציע את המרכזייה המתאימה ביותר במינימום הוצאה.

פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s