קופת חולים כללית זימון תורים

אין אחד שלא חווה את הצורך ברופא דווקא באמצע הלילה ולא היה לו עם מי לדבר אלה רק לחכות לבוקר לקבלת טיפול במרפאה הקרובה או להתפנות לבית החולים ולקבל חשבונית מנופחת לתשלום. למזלנו אנחנו נמצאים היום בעידן טכנולוגי מתקדם שיש בו אפשרויות רבות לתקשר ולקבל עזרה ראשונה במיידי ולא פעם בזכות מוקד זימון התורים של קופת חולים כללית.

אנושיות מעבר לקו

את השירות של מוקד זימון התורים של קופת חולים כללית אפשר לקבל עשרים וארבע שעות, שלוש מאות שישים וחמישה ימים בשנה. את המוקד הטלפוני של הקופה מאיישים בדרך כלל אנשים בעלי ידע ורקע רב בתחום הרפואה, קרי, אחיות מוסמכות ורופאים בכירים או מזכירות רפואיות, לכולם ביחד יש את היכולת והמסוגלות לתת מענה ראשוני תומך ומסייע לכל אזרח במדינה בעת הצורך.

למידע נוסף לחץ כאן – קופת חולים כללית זימון תורים

שרות מהיר במרחק שיחת טלפון

תהליך ההתקשרות עם מוקד זימון התורים של קופת חולים כללית הוא פשוט וקל והמענה הוא כמעט מיידי. יש אפשרות לקבל בשיחת טלפון אחת את כל האינפורמציה והשירות הנדרשים לאותו רגע. להלן חלק מהשירותים הניתנים טלפונית:

*הזמנת תורים לרופאים או למכונים

*בקשה להקמת התחייבות

*קבלת ייעוץ רפואי ראשוני בעת מצוקה

*קבלת הסבר על תוצאות בדיקה

השירותים הטלפוניים זמינים עבור כולם ואם לא בטלפון אז אפשר דרך המחשב.

שירות חינם

מעבר לעובדה שהשירותים הניתנים על ידי קופת חולים כללית הם מקצועיים ואחראיים הם גם ניתנים בחינם וכל גוף אחר שמתקשרים אליו ומבקש תשלום בעבור מתן ייעוץ טלפוני או מתן שירות הוא לא מטעם קופת חולים כללית ויש להקפיד לא להתפתות ולשלם, אין שום סיבה לכך כשיש גוף ציבורי שנותן את השירות ללא עלות.

 

פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s