שירות הלקוחות של כביש 6

שירות שווה רווח: השירות ללקוח בתוך שירות הלקוחות של כביש 6 עולה לחברה שמיישמת אותו כסף, אך שווה זהב. אין ספק כי הרווחים של חברות שנותנות שירות מעולה ללקוח גבוהים לאין שיעור מההשקעה שלהם בשירות לקוחות. הדבר בא לידי ביטוי במרכיבים שונים כמו: הגדלת רמת הקניות של הלקוח, שימור אותו לקוח לאורך זמן רב יותר, קניות חוזרות של אותו מוצר ועוד.

הגדלה של נתח לקוח: פרמטר מאוד חשוב באפשרות להעלאת נתח הלקוח הוא הרמה של השירות שמקבל הלקוח מאותו נותן שירות או יצרן. ברור כי ככל שהלקוח יהיה מרוצה יותר מהיחס, מהירות התגובה ומהמחיר, הרי שהוא יהיה מעוניין בעצמו לקנות יותר מוצרים מאותו ספק. נתח לקוח מביא גם למשמעות של רכישה של מוצרים מקבילים שמשווקים על ידי אותו בית מסחר או של שירותים נוספים שמספק העסק שנותן שירות טוב. כדאי ללקוח, שמקבל שירות ויחס אישי גבוה מאוד, להמשיך את הקשר המסחרי עם ספק זה גם במוצרים אחרים – דבר המעלה את נתח הלקוח אצל נותן השירות. שירות הלקוחות של כביש 6 מעניק שירות לקוחות מקצועי מתוך ידיעה כי שירות לקוחות טוב הינו חשוב ביותר בעסקים.

שימור לקוח לאורך זמן:

גם אם מתחרה זה או אחר, יגיע עם הצעה שמאוד אטרקטיבית ללקוח שלך, אותו אתה משרת בצורה נאמנה לאורך זמן רב, הסבירות כי הוא ינטוש אותך, נמוכה. אין ספק כי הוא ישתמש בתירוץ זה של המחיר להוריד אולי את התעריפים שלך או את מחירי המוצרים שלך, אבל הוא יעשה את זה בצורה של בקשה ולא איום בנטישה. עזיבה שלו אותך כספק תהיה רק כאשר השירות שסיפקת לו, לא עמד ברמת הציפיות שלו ממך. למרות כל זאת עדיין אין לי ספק שיהיו חלק מהלקוחות שיעזבו אותך בשביל מחיר זול יותר. השירות חשוב מאוד עבורם, אין לי ספק, אבל קנה המידה הכספי של מחיר זול, מושך אותם הרבה יותר.

7

פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s