המוקד הטלפוני של 012

המוקד הטלפוני של 012 עומד לרשות לקוחות חברת 012 ולמתעניינים בהצטרפות לשירותי החברה. המוקד מאויש באנשי שירות מקצועיים שיכולים לתת מענה רחב לשאלות שונות כולל שאלות על שירותי החברה, שאלות הנוגעות לחשבוניות וכן מענה בנושאים טכניים שונים.

מענה למתעניינים בשירותי החברה

מתעניינים אשר עוד לא התחברו אל שירותי החברה, מוזמנים לפנות אל המוקד הטלפוני של 012 ולבקש לקבל מידע על שירותי החברה. המטרה של הנציגים הנמצאים בצד השני של הקו היא לא רק לתת מידע כללי אלא לתת לכל אחד את המידע שהוא זקוק לו ביותר ולהתאים לכל אחד את השירותים הטובים לו בהתאם לדרישות שהוא יעלה. לכן, אתם יכולים להסביר לנציגים מה אתם מחפשים מבחינת התקשורת ואלו ישמחו מאד להתאים לכם חבילה ולתת לכם הצעה אטרקטיבית.

מתן מענה מקצועי בנושאי חשבוניות

אם אתם כבר לקוחות החברה וקיבלתם חשבונית שאתם לא מבינים אותה, המוקד הטלפוני של 012 יוכל להיות לכם לעזר. כמו כן, יכול להיות שתרצו לבצע פעולות שונות כמו למשל להחליף את אמצעי התשלום שלכם או לשנות את הכתובת שאליה מגיעה החשבונית שלכם (גם אם היא לא מגיעה באופן פיזי דרך הדואר אלא מגיעה דרך המייל).

מענה טכני לשאלות שונות

מצבים שבהם ישנה תקלה טכנית שלא מאפשרת את התקשורת של 012 הם מצבים נדירים יחסית ועם זאת מדובר בתקשורת שיכול להיות שיהיו תקלות שונות. דרך המוקד הטלפוני של 012 אפשר לקבל מענה לשאלות שונות ופניות בכל נושא, כולל פניות בנושאים טכניים. אם אתם לקוחות החברה ונתקלת בתקלה הטוב ביותר שתוכלו לעשות הוא לפנות אל המוקד של החברה ולקבל מענה מהיר ויעיל.

6

פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s