יצירת קשר עם המוקד הטלפוני של בזק בינלאומי יכולה להתאים ללקוחות החברה או למצטרפים חדשים. השירות ניתן במספר הטלפון *3014 וניתן לברר בעזרתו על נושאים שונים. הנושאים המטופלים תחת המוקד כוללים אינטרנט וגלישה, שיחות בינלאומיות, טלפון, גיבוי ושירותים משלימים. תחת שירותים משלימים ניתן ליצור קשר עם נציגי החברה כדי לשאול על אנטי ספאם ואיסור או חסימת תוכן. שירותים משלימים גם כוללים אישור או חסימת תוכן ובירור לגבי מבנה מסך התוכנה.
מלבד האמור לעיל, יש לציין שנציגי מוקד שירות הלקוחות הטלפוני של בזק בינלאומי מספקים מידע פיננסי. אפשר ליצור איתם קשר כדי לקבל הסבר על החשבונית או לשאול על שיטות החיוב של בזק בינלאומי. אפשרות אחרת היא לחייג לנציגי המוקד בשעות הפעילות כדי למלא טופס הוראת קבע. הדגש במידע פיננסי הוא על התאמת התשובות לצרכי הלקוח ותוך התייחסות למגוון רחב של שיקולים. אפשר לקבל מידע מלא על שיטת החיוב או להתייעץ עם נציגי המוקד בכל מקרה של התלבטות.
למידע נוסף לחץ כאן – בזק בינלאומי טלפון
אפשרויות יצירת קשר עם בזק בינלאומי טלפון
הטלפון ליצירת קשר בנושא מכירות ללקוחות חדשים הוא *5014 בעוד מוקד השירות ללקוחות קיימים הוא כאמור *3014. אפשרויות נוספות הן ליצור קשר טלפוני עם המספר 03-9203008 או 1-800-228-282. שירותי בזק בינלאומי ניתנים בפקס במספר 03-9285014 ובמוקד שירות הלקוחות אפשר לקבל מידע על חבילות ומסלולי אינטרנט, המוצרים והשירותים של חברת בזק בינלאומי בהשוואה לחברות אחרות ושחזור סיסמא במקרה של אובדן או גניבת פרטים אישיים.
שעות הפעילות של המוקד משתנות בין אמצע וסוף שבוע. בימים א' עד ה' ניתן ליצור קשר עם מוקד שירות לקוחות בשעות 07:00-18:00 או 18:30-20:00 ובימי ו' או לחילופין בערבי חג בשעות 07:00-00:00 בלבד.