מה כדאי לדעת על תביעת אובדן כושר עבודה?

התנהלות מו חברות הביטוח הפרטיות ומול החברה לביטוח הלאומי היא אף פעם לא קלה או נעימה. החברות האלה, גם חברות ממשלתיות שתפקידן הבלעדי הוא לעזור לאזרחים, וכמובן החברות הפרטיות שרוצות להרוויח כמה שיותר, לא ימהרו להכיר בזכותכם לקבל פיצויים מתוקף הפוליסה הביטוחית עליה חתמתם ובגינה שילמתם כל חודש לחברת הביטוח. החברות הופכות כל תביעת אובדן כושר עבודה לסיפור מסובך. הן לא ממהרות לשלם פיצויים לנפגע, בטענה שהמקרה שלו לא עומד בתנאי הפוליסה. זה קורה כמעט תמיד למבוטחים, שנתקלים ביד הקשה והבלתי מתפשרת של חברות הביטוח, גם במצב קשה של אובדן כושר עבודה.

אילו מסמכים יש להביא לחברת הביטוח?

כשמבצעים תביעת אובדן כושר עבודה, יש לעשות זאת בעזרת עורך דין צמוד המתמחה בתחום. עורך הדין ידע בדיוק כיצד להבהיר לחברת הביטוח את המצב של הלקוח הנפגע. אחד הכלים העיקריים שמראים את אובדן כושר העבודה הוא מסמכים רבים שיש לצרף לתביעה. המסמכים העיקריים שמצרפים למסמך תביעת אובדן כושר עבודה הם:

  • מסמכים רפואיים מהפינוי באמבולנס במקרים שבו הנפגע פונה באמבולנס, התיק הרואי ומסמכים מהמיון, דוחות רפואיים מביקורות וטיפולים, אישורי מחלה…
  • תוצאות בדיקות כמו רנטגן, MRI, CT…
  • אישורים מהביטוח הלאומי
  • אישורי שכר, שיראו כמה השתכר הנפגע ב12 החודשים האחרונים שקדמו לפגיעה ואובדן כושר העבודה.

461049676

מדוע צריך להיעזר בעורך דין?

כשמדובר על תביעת אובדן כושר עבודה מחברות הביטוח, חשוב מאוד להיעזר בעורך דין המומחה בתחום זה. עורך דין זה בקיא בתחום, ויודע מה צריך לעשות כדי שהתביעה תתקבל. יש לנו ניסיון רב במקרים הדומים לשלך לכן הוא יודע אילו טעויות עלולות לקרות. לכן, חשוב מאוד שניעזר בעורך דין המומחה לתחום כדי שהתביעה תצליח.

פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s