שרפוינט למה משמש

כיום, במאה ה-21, מרבית העסקים מתנהלים בצורה דיגיטלית. הודעות כבר לא מועברות בדואר, ואת הלו"ז לא רושמים יותר בכתב יד ביומן. מקומות עבודה כיום זקוקים לניהול של כל הידע שלהם בצורה מסודרת ומאורגנת, כיוון שכל המידע הדיגיטלי עשוי להיות עמוס ביותר. מערכת שרפוינט תוכנתה במיוחד עבור בעלי עסקים לניהול ולארגון של העסק בצורה מתוחכמת ויעילה. המערכת מאפשרת שיתוף ועריכה של קבצים על גבי הרשת, ניהול משימות ושיתוף הודעות באופן פשוט ואינטואיטיבי. המערכת היא מבית מייקרוסופט הידוע בכל העולם בתור נושא הדגל בתחום המחשבים.

מהן הפונקציות של המערכת?

מערכת שרפוינט מאפשרת לבעלי עסקים לנהל את העסק שלהם מכל הבחינות. המערכת מאפשרת ליצור פורטל ייחודי שרק לעובדים בעסק יש גישה אליו. בפורטל ניתן להעלות הודעות חשובות, קבצים ולוחות זמנים. ניתן למדר חלקים בפורטל המכילים קבצים מסוימים רק לעובדים שהקבצים הללו רלוונטיים אליהם, ולאפשר למנהלים לצפות בשלבי העריכה של כל קובץ. מבחינת ניהול משימות, שרפוינט מאפשרת מעקב מלא ויעיל אחר כל משימה ומשימה שעובדים עליה בחברה, באמצעות הודעות וגרפים אשר נשלחים לצוות הניהולי. התוכנה נותנת לצוותים לערוך קבצים בו זמנית, דבר המאפשר עבודה מהירה על משימות. המערכת לא מתמקדת רק בעבודה עצמה, היא למעשה גם יכולה לשפר את היחסים בין העובדים על ידי רשימות של ימי הולדת, הודעות לגבי אירועים ועוד.

פורטל מותאם אישית

הפורטל אשר שרפוינט מספקת עבור העסק אינו זהה כלל בין עסקים שונים. במהלך ההטמעה של המערכת ניתן לשנות אותה ולעצב אותה כרצונכם, תוך התאמה של מרבית הפונקציות בדיוק לצרכים של העסק. לאחר ההטמעה ניתן תמיד להוסיף למערכת אפליקציות שונות שנותנות יכולות מגוונות. אפליקציות אלו מוסיפות מאוד לחוויית המשתמש.

שרפוינט

פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s