מענה אנושי לעסקים קטנים

רושם ראשוני ללקוחות מרוצים

אין כמו רושם ראשוני וכל אחד שעובד עם לקוחות יודע את זה. כשלקוח פונה אליך, בראש ובראשונה הוא מצפה לקבל יחס הולם ואדיב, הוא מצפה שתהיה נחמד אליו ותסביר לו לפרטי פרטים ובסבלנות מה יש לך להציע וכך גובר הסיכוי שהוא יחליט לקחת ממך את השירותים שאתה מציע, בין אם מדובר על בעל מקצוע, שיפוצניק או חנות שמוכרת דבר מה. גם אם אתם בעלי העסק הכי נחמדים בעולם וכשלקוח מגיע אתם מחייכים מקצה לקצה, כיום רוב הלקוחות מקבלים את הרושם הראשוני דרך שיחת טלפון כיון שכך נוצרת ההתקשרות הראשונה ואז אתם בבעיה, כי לפעמים אתם אפילו לא עונים. כמות הלקוחות שאתם מפספסים גדולה מאוד, וכאן נכנס לתמונה מענה אנושי לעסקים.

מה זה מענה אנושי לעסקים?

מענה אנושי לעסקים קטנים הוא צוות טלפוני שעונה לכל השיחות לעסק שלכם. הוא חיצוני לעסק ואתם לא צריכים להכיר את האנשים וגם לא לדאוג ממה שהם יגידו, אתם אלו שמנחים אותם לגבי הכול מהכול, מהו טיב העסק שלכם, האם יש אפשרות לקבוע תור או לבצע הזמנה, אתם גם קובעים מהו הפתיח שלכם והאם הוא יושמע לכל אחד כבר בשיחה הראשונה ומן הסתם מספר טלפון משלכם. מאחת מהמוקדניות של מענה אנושי עונה לכל הטלפונים לעסקים רבים, ביניהם העסק שלכם, מחוץ לשעות הפעילות כך שאתם כבר יכולים להיות בבית, וכך הלקוחות שלכם לא הולכים לאיבוד ומקבלים את המידע שהם צריכים.

מספר טלפון ייחודי לעסק

מספר הטלפון שאתם תקבלו יהיה ייחודי לעסק שלכם. את מספר הטלפון הזה תוכלו לפרסם וכך השיחות יגיעו אליכם במידה ותרצו, ומחוץ לשעות הפעילות יגיעו אל מענה אנושי לעסקים, או שתוכלו לבחור שיגיעו אליהם מלכתחילה וכך יהיה הרושם שיש מזכירה לעסק שמנתבת את השיחות.

פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s