מענה אנושי

אין כמו רושם ראשוני

כשאתם רוצים לגייס אליכם לקוחות נוספים אתם צריכים לדאוג להרבה דברים. אתם צריכים לדאוג למוצרים איכותיים, לשירות טוב ולהיות מושכים ביותר גם מבחינת נראות. בסופו של דבר כל אלו מתגבשים לרושם הראשוני שהלקוח יחווה עליכם. אם אתם תיראו לו עסק רציני וטוב הוא ינסה אתכם מלכתחילה, אם תיראו חובבנים, הוא יעדיף לנסות אצל עסק אחר וככה יכול להיות שתפסידו לקוחות רבים. אחד הדברים שהלקוחות הכי רוצים לקבל הוא שירות טוב שנראה איכותי ורציני ומענה אנושי נותן לכם ליהנות ממזכירה משלכם בלי שתצטרכו להעסיק אחת. איך זה עובד? אתם מקבלים מספר טלפון שיהיה הטלפון של העסק שלכם וכל השיחות ינותבו אל המענה האנושי. במענה האנושי ישנן מזכירות שעונות ללקוחות בדיוק כמו שאתם רוצים כאילו הייתה זו המזכירה שלכם, שם ניתן לקבוע תורים, להשאיר הודעות ולשאול שאלות.

ג'ינגל משלכם ושעות שאתם תקבעו

אמנם מענה אנושי יכול להיות זמין 24 שעות אך כל שירות נוסף יכול לעלות לכם יותר. בגלל העובדה הזו חברות מענה אנושי מציעות לכם מגוון מסלולים כך שאתם יכולים לבחור מה שטוב לעסק שלכם. אפשר לבחור מענה עד שעה מסוימת, אפשר לבחור את השירותים שניתנים במענה אנושי למשל קביעת תורים, שליחת התורים בהודעה לנייד או בהודעת מייל, פתיח או תמליל שיחה אותו המזכירה תדקלם ותדע להגיד ללקוחות שמתקשרים כדי ליצור איזה רושם שאתם רוצים ואפילו ג'ינגל משלכם. מיותר לציין שלכל עסק יש את המספר שלו ולא מדובר במספר כללי לכולם.

לא רק לעסקים

מענה אנושי אמנם נפוץ מאוד בקרב עסקים קטנים אך במענה אנושי ניתן להשתמש למגוון שימושים אחרים כמו למשל כמוקד חירום באסון מסוים, מוקד לאישור הגעה לאירועים ועוד.

פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s