מוקד זימון תורים

מוקד זימון תורים הוא דרך נהדרת לשדרוג שירות הלקוחות שלכם כמרפאה עצמאית. המוקד מייעל זמנים, תורם לסידור לוחות הזמנים וכמובן, נוח וקל לשימוש ללקוח והן למזכירות המרפאה. אם אין ברשותכם מוקד זימון תורים, השיגו אחד עוד היום ושדרגו את חווית השירות עבור לקוחותיכם.

יתרונות מוקד זימון התורים במרפאות פרטיות

מרפאה פרטית מתגאה לרוב במתן שירות לקוחות איכותי ובשימת המטופל במרכז וזאת לעומת מרפאות כלליות, קופות החולים ובתי החולים. שירות לקוחות איכותי, אשר אותו המרפאות חרטו על דגלן, מורכב מאלמנטים רבים ואחד מהם הוא יעילות ונוחות עבור הלקוח בהקשר של קבלת השירות. בעבר, על מנת להזמין תור למרפאה פרטית היה צורך לטלפן למזכירה של המרפאה, להמתין על הקו ולקבוע תור טלפונית. הדבר למעשה מגביל את שעות יצירת הקשר לשעות ולימים בהם המרפאה פתוחה, מה שמחייב את הלקוח לפנות זמן במסגרת הזמנים המוצעים ולטלפן רק בו. בנוסף, לעיתים ההמתנה על הקו הייתה ארוכה. מוקד זימון תורים מאפשר לקבוע תור בכל זמן- בכל שעה ובכל יום, לפי נוחות הלקוח, המערכת מתעדכנת בעצמה וחוסמת את התורים שכבר נלקחו ברגע שנקבעו ומאפשרת למזכירות המרפאה לנהל לוח זמנים מסודר ומעודכן בכל עת.

כיצד ניתן להטמיע שירות מוקד זימון תורים?

על מנת להטמיע מוקד זימון לתורים במרפאה שלכם, ישנן כמה אופציות. הראשונה היא להתחבר לשירות כללי ומקוון של זימון תורים לרופאים פרטיים הקיים כיום. כך, תוכלו להיות חשופים בפני כלל הלקוחות המחפשים רופאים פרטיים ואולי לצבור קהל לקוחות חדש. אופציה אחרת היא להקים מוקד זימון טלפוני ייעודי למרפאה. אופציה נוספת היא להקים מוקד זימון מקוון ייעודי למרפאה. כמובן שניתן לשלב בין כלל האפשרויות הנ"ל.

פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

w

מתחבר ל-%s