מענה טלפוני

הלקוח תמיד צודק

כלל ידוע בקרב כל בעלי העסקים ונותני השירות למיניהם הוא שהלקוח תמיד צודק. אין משמעות הדבר שבאמת תמיד הצדק נמצא בצד של הלקוח, אלא שהאינטרס של נותן השירות הוא תמיד להתייחס באופן כזה לכל לקוח על מנת שיצא מרוצה מהשירות שניתן לו, יחזור לשם שוב וימליץ על המקום לקרובים. אחת הדרישות הנפוצות של לקוחות בישראל היא מענה תדיר לטלפונים שלהם כאשר הם זקוקים לשירות. יחד עם זאת, בעלי עסקים רבים מתקשים לעמוד בדרישה זו, מכיוון שלא פשוט להחזיק במשרה מלאה אדם שיענה לטלפונים בכל שעה של היום, בצורה מקצועית ומכבדת שתרצה את הלקוח. עבור עסקים כאלו ניתוב השיחות למענה מענה טלפוני יכול להוות פתרון.

מהו שירות מענה טלפוני לעסקים?

שירות מענה טלפוני לעסקים הוא למעשה שירות שמחליף את הצורך של עסק מסוים לענות לטלפונים מלקוחות, החל מטלפונים לתיאום פגישות וזימון תורים ועד לסיוע טכני בסיסי או רישום הודעות לאחד ממנהלי העסק או החברה. השירות פועל כך שכל עסק שנרשם מקבל מספר מיוחד וכל השיחות הנכנסות לאותו מקום מנותבות למוקד הטלפוני. שם, מוקדנים מקצועיים שהוכשרו בדיוק לשם כך, עונים לכל הטלפונים של הלקוחות ונותנים להם שירות. במסגרת שירות זה ישנה אפשרות לכל עסק לבנות תסריט ייחודי לאותו מקום שמגדיר כיצד המוקדן צריך לענות לשיחות של לקוחות בנושאים שונים.

העברת המידע לעסקים

מוקד מענה טלפוני עונה לכל השיחות של העסק ומעביר אותם בצורה מסוימת שנקבעה מראש אל העסק ששכר את שירות המוקד הטלפוני. לדוגמה, ישנם עסקים שמבקשים דיווח יומי כתוב בסוף כל יום עסקים בנוגע לשיחות שהיו מיועדות אליהם והתקבלו במוקד. אחרים מבקשים העברת הודעות מידית או לחלופין, דיווח שבועי או חודשי בלבד.

פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s