מהו שירות מענה אנושי?

מהו מענה אנושי?

כאשר אנו נתקלים בבעיה הנוגעת למוצר אותו רכשנו או לשירות בו אנו עושים שימוש קבוע, מדובר במצב מתסכל. הצעד הראשון עבור אנשים רבים הינו יצירת קשר עם מוקד השירות של החברה בכדי לברר את העניין ולקבל מידע העשוי לסייע לנו לפתור את הבעיה. חברות גדולות, כדוגמת חברות תקשורת, בנקים ועוד, המספקות שירות למספר גדול של לקוחות מדי יום, מפעילות בדרך כלל מוקד שירות טלפוני ייעודי המספק מענה אנושי ומסייע בפתרון בעיות. בתי עסק קטנים או בינוניים, לעומת זאת, אינם זקוקים למוקד משלהם ובנוסף, עלויות ההפעלה של מוקד שירות גבוהות ועל כן מדובר בהוצאה משמעותית ביותר. בכדי לספק שירות מענה אנושי ללקוחות העסק, בשעות בהן אין מענה בבית העסק עצמו, ניתן לעשות שימוש בשירות מענה אנושי.

מרכיבי השירות

כאשר אחד מהלקוחות נתקל בבעיה ומחליט לחייג למספר הטלפון של בית העסק, השיחה מועברת אל מוקד שירות חיצוני ונענית על ידי נציג שירות. הנציג מברר את פרטי הבעיה ומחליט, על פי תנאים שהוכתבו מראש, האם מדובר בבעיה דחופה או שמא הטיפול בה סובל דיחוי. בעל העסק יחליט כיצד הוא מעוניין לקבל את המידע מנציג השירות – אם באמצעות הדואר האלקטרוני, מסרון או שיחת טלפון. במידה ומדובר בבעיה דחופה, שימוש בשירות מענה אנושי יאפשר לבעל העסק להיות מעודכן בזמן אמת ולטפל בבעיה באופן מידי. יתרונו של השימוש בשירות מענה טלפוני בולט אף יותר בזמנים בהם מחליט בעל העסק לצאת לחופשה אך בה בעת, אינו מעוניין כי לקוחותיו יתקלו בדלת סגורה. אם אתם בעלי עסק ומעוניינים לשפר את רמת שירות הלקוחות ואת שביעות רצונם, כדאי לשקול את השימוש בשירות מענה אנושי.

פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s