מהי מטרתו של מענה טלפוני?

כצרכנים, כולנו מנויים על שירותים שונים וכן רוכשים מוצרים רבים במהלך חיינו. בחלק מהמקרים, נוצרת בעיה במוצר או בשירות מסוים ואנו נדרשים לפנות לשירות הלקוחות של ספקית השירות. כאשר מדובר בחברה גדולה המספקת שירות למאות אלפי ואף מיליוני לקוחות, קיים מוקד שירות פנימי אשר מטפל בפניות הלקוחות, לאורך כל שעות היממה, כמתחייב בחוק. במידה והשירות או המוצר נרכשו בבית עסק קטן או בינוני וקיימת בעיה דחופה המצריכה פניה לבית העסק שלא בשעות העבודה, במקרים רבים לא ניתן יהי לקבל מענה.

בישראל ובעולם קיימות חברות רבות העוסקות במתן שירות מענה טלפוני לעסקים בכל גודל. חברות אלו מפעילות מוקדי שירות בהם מספר משתנה של נציגי שירות ואשר פועלים 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע. נציגי השירות עונים לשיחות המתקבלות בבתי עסק המנויים על השירות ומעבירים את המידע באמצעות דואר אלקטרוני ואמצעים נוספים אל נציג בית העסק.

כיצד פועל שירות מענה טלפוני?

במידה ובית העסק שלכם מנוי לשירות מענה טלפוני, כל שיחה שתתקבל מחוץ לשעות העבודה או בעת חופשה בה בית העסק סגור, תופנה באופן אוטומטי אל מוקד השירות. הנציג יזהה כי מקור השיחה בבית העסק שלכם ויענה בהתאם. לאחר מכן, פרטי הפניה יתועדו במחשב והמידע שהתקבל יועבר אליכם באופן מידי. במקרים בהם נוצרה בעיה אשר מחייבת טיפול מידי, שירות זה חשוב ביותר אך גם במקרים רגילים, זמינות גבוהה של בית העסק ומתן שירות רציף משפרים את רמת שביעות הרצון של הלקוחות ועל כן עשויים להוביל לגדילה בהכנסות. ניתן להתאים את נפח השירות למידת הפעילות של בית העסק כך שההוצאה החודשית איננה גדולה שלא לצורך.

פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s