שירותי מענה טלפוני

מענה טלפוני אנושי גם בשעות הלילה

כשבעל עסק סוגר את העסק ליום העבודה הנוכחי וחוזר לביתו, יכול להיות שזה בדיוק הזמן שמאות לקוחות פוטנציאליים חוזרים לביתם בדיוק כמוהו וזה הזמן שלהם לחפש אותו. כולנו צריכים שירותים ומוצרים שונים, כולנו צריכים להזמין תור לרופא שיניים, להזמין מדביר ועוד. אך, אם לא נקבל מענה מאותו בעל מקצוע, פשוט נמשיך לחפש עסק אחר שיענה. מצד שני אם בעל העסק רוצה לענות הוא יהיה ללא זמן פנוי, אפילו כשהוא בבית עם משפחתו. שירות מענה טלפוני אנושי פותר את הבעיה הזו ומאפשר לכם לענות לכל לקוח בכל שעה שתרצו כאשר צוות מוקדנים יענה בשבילכם ויעביר את כל המסרים הנחוצים.

ניהול מצבי חירום בעזרת מענה טלפוני אנושי

המוקד הטלפוני פעיל במשך כל שעות היום ואתם יכולים לבחור בתור בעלי עסקים מתי יהיו שעות המענה לפי התשלום שתרצו להשקיע. עסקים שפועלים עד שעות יכולים לבחור שהשירות יתחיל רק משעה מסוימת כשהעסק נגמר ועד ליום שלמחרת או עד שעה מאוחרת בלילה. שירות מענה טלפוני אנושי יכול להיות פעיל 24 שעות ביממה ושבעה ימים בשבוע בעיקר כשהשימוש אליו אינו עסקי אלא ציבורי או ממשלתי. כשיש מצב חירום כמו מלחמה או אסון טבע, הממשלה יכולה לפרסם את הטלפון של המענה האנושי וכך למסור את כל המידע שיש ברשותה לצורך הציבור.

כל המידע עובר ואתם נהנים

כדי שלא יהיה סלט בכל מה שקשור למידע שעובר, צוות המענה האנושי כותב לעצמו את כל הפרטים שצריכים לעבור לעסק. בשירות מענה טלפוני אנושי כל השיחות תמיד מוקלטות כדי שתהיה בקרה על השירות שניתן, כך גם בעל העסק יכול להתרשם בעצמו מהשיחות הנכנסות או היוצאות. כשהלקוחות מתקשרים לטלפון הייחודי של העסק הם שומעים את הג'ינגל של העסק ומקבלים מהמזכירות את כל המידע שהם צריכים לקבל לפי הנחיות העסק.

פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s