מענה טלפוני לעסקים

חנויות בגדים נוטות לאחרונה להחזיק שירותי מענה טלפוני לעסקים מתוך ההבנה שזוהי אחת הדרכים האולטימטיביות לשמר לקוחות ולתחזק רמת שביעות רצון גבוהה בקרבם. במסגרת המענה הטלפוני ניתן שירות הזמנות של פריטים, מקום לתלונות ופניות ולעיתים גם שירותים נוספים.

שירותי הזמנות

זהו אחד השירותים העיקריים הניתנים דרך מענה טלפוני לעסקים שהם חנויות בגדים. באמצעות שירותי הזמנות טלפוניים יכולים לקוחות לבצע הזמנות לסניפים שונים של הרשת או לחילופין, אליהם הביתה, של פריטים שלא נמצאים במלאי, שאזלו או שלא קיימים בסניפים הקרובים אליהם. על הלקוח לדעת את קוד הפריט הרלוונטי בו הוא מעוניין אותו ניתן להשיג באמצעות עזרה מהחנות או לחילופין, דרך האינטרנט. התשלום על הפריט יהיה לרוב טלפוני ולכן על המוקדן לדעת לחייב אשראי "מרחוק", טלפונית.

קבלת תלונות ופניות על תקלות ובעיות

לרוב נמצא מחלקה המתעסקת בעיקר במתן מענה לבעיות ותקלות שהתעוררו בפריטים שנרכשו מהחנויות, או באמצעי תשלום שונים (תווים לרכישה, כרטיסי אשראי ועוד) בהם השתמשו במסגרת רכישה מחנות הבגדים הקונקרטית. מחלקה זו תהיה מאוישת על ידי מוקדנים בעלי כלים לתת מענה ולנתב את הפנייה של הלקוח או הלקוחה למחלקה המתאימה לקבלת תשובה מקצועית ושלמה ולעיתים אף לתת מענה ותמיכה במקום באותו רגע.

שירותים נוספים

לעיתים מענה טלפוני לעסקים כמו חנויות בגדים יכלול מתן מענה בתחומים שונים כמו מדור "דרושים", שם ניתן להגיש בקשות למשרות פתוחות באותה חברה, או תיאום ביקורים במשרדי החברה ופגישות וכו'. לרוב הדבר הוא נדיר והמיקוד של מענה טלפוני בעסקים מסוג זה יהיה על הזמנות של פריטים וקבלת פניות מהלקוחות "בשטח". צריך לומר שכיום מרבית מהשירות הניתן מרחוק ללקוחות מתבצע דווקא דרך האינטרנט ופחות טלפונית.

פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s