שירות מענה אנושי

עובדים במרפאת שיניים ולא רוצים לשלם למזכירה? עובדים בקליניקה פרטית ורוצים לזמן תורים בצורה נוחה יותר? רוצים להקל על הוצאות העסק השוטפות? שירות מענה אנושי יכול לעזור לכם. הנה כמה פרטים שיסבירו לכם מה בדיוק נותן לכם המענה האנושי.

מי נותן את השירות?

שירות מענה אנושי ניתן לקבל ממגוון רחב של חברות. יש שירות מענה אנושי שיכול להציע לכם מחיר טוב יותר ויש מענה אנושי אחר שיהיה יקר יותר אך החברה תציע לכם אפשרויות רבות יותר. שירות מענה אנושי למעשה ניתן על ידי מוקדנים אחרים שלא קשורים לעסק, ולמעשה לא קשורים לאף אחד מהעסקים. המוקדנים הללו יכירו את העסק ואת הפעילות שלו וכך יוכלו להציע את השירותים שלו ללקוחות שיתקשרו או לספק להם שירות בכל אחת מהשאלות שעליהן הם רוצים  לקבל תשובה.

כיצד יכיר את העסק?

כיצד המוקדנים יכולים להכיר את העסק על אחת כמה וכמה כאשר הם נותנים שירות לכמה עסקים שונים? ראשית, הם משתמשים בתוכנה שעוזרת להם להבין מה העסק צריך ולאן השיחה נכנסת. כך הם יכולים לדעת גם  כמה פעמים הלקוח כבר התקשר ומה הוא בדיוק רצה, מה הסטטוס שלו וכן הלאה. שנית, כאשר אתם נכנסים לשירות מענה טלפוני אתם צריכים לספר לחברה מה הפעילות שלכם, מה תמלילי השיחה וכולי.

כיצד נקבל את המידע?

כשאתם מדברים על חברת שירות מענה אנושי היא צריכה גם לקבוע אתכם כיצד המידע שהלקוחות שלכם מוסרים יעבור אליהם. יכול להיות שהמידע יהיה תור שנקבע ואולי שיחה דחופה שצריכה לעבור בניתוב שיחה. את כל תיאום הציפיות הזה אתם צריכים לבצע מול החברה כדי שהעבודה תהיה יעילה לשני הצדדים.

פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s