מענה אנושי

מענה אנושי יכול להיות הדבר הטוב ביותר שקרה לעסק שלכם. אולי זה נשמע לכם כמו שירות שיעלה לכם כסף רב בלי כל תועלת אך לא רק שהוא יביא תועלת רבה, הוא גם לא יהיה יקר כל כך. זה הזמן להבין מהו מענה אנושי, למה הוא כל כך חשוב וכיצד אפשר לקבל מחיר הולם עבורו.

מהו מענה אנושי ולמה הוא טוב?

מענה אנושי למעשה היה המענה הטלפוני הראשון. במענה אנושי עונה מוקדן ללקוח, כך שהלקוח מקבל שירות מהיר ואנושי כמו שהוא רוצה. מעבר לכך הלקוח מרגיש שנותנים לו יחס אישי וזה באמת מה שחשוב לרוב הלקוחות כיום בעיקר כאשר מוצרים ושירותים נראים לנו אותו הדבר בין חברות שונות. כי כל לקוח רוצה לדעת שלחברה שכבר העניקה לו שירותים או מכרה לו מוצרים כלשהם, עדיין מקשיבה למה שיש לו להגיד ולא משאירה אותו לדבר עם הקלטה שחוזרת על עצמה ומקשה עליו מאוד, מה גם שהיא מבזבזת לו את הזמן.

כיצד אפשר לתכנן מענה אנושי נכון?

מי שרוצה לתכנן מענה אנושי חייב להבין שיש לו שתי אפשרויות כך שכל אחת מהן תהיה מתאימה במידה שונה. למשל, יש חברות מענה אנושי חיצוניות שיכולות לספק לכם את המענה האנושי שאתם רוצים לספק ללקוחות שלכם כך שהשירות עצמו לא יינתן על ידי העובדים שלכם או על ידכם אלא אם תענו בעצמכם לשיחה. לעומת זאת יש אפשרות להקים משרד או מרכזייה שיענו בה לטלפונים של הלקוחות, כמובן ששירות זה יהיה טוב יותר בעל פיקוח מעולה והדוק אך המחירים יהיו גבוהים הרבה יותר.

כיצד נדע מה הכי טוב עבורנו?

אם לעסק אין כל יכולת להקים משרד או מרכזייה שבה יענו לטלפונים אז האפשרות היחידה שנשארה היא מענה אנושי חיצוני. מענה אנושי חיצוני מתאים לעסקים שרוצים להעניק שירות אישי ללקוחות שלהם אך לא להתמודד עם עלויות גבוהות מאוד שיהיו כמובן בסיכון.

פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s