מענה טלפוני לעסקים במיקור חוץ

רובם המכריע של בתי העסק בישראל וברחבי העולם, פותח את שעריו במסגרת טווח שעות מוגדר ולרוב סטנדרטי. הלקוחות, אשר לעיתים קרובות מצפות לזמינות מעבר לשעות הקונבנציונליות, יוכלו להסתייע בשירות מענה טלפוני לעסקים, אשר עשוי לגשר על הפער בין הרצוי, למצוי.

בעלי עסקים רבים, שומרים בקנאות על שעות פעילות 'שפויות' של בית העסק שלהם. שעות הפעילות, לרוב יהיו סטנדרטיות יחסית, כך שלעיתים קרובות, ללקוח אשר חוזר בערב מעבודתו, כבר לא יהיה למי לפנות בבית העסק. סיטואציה זו, מובילה לכך שעל לקוחות לפנות לשירות לקוחות של בתי עסק מהם רכשו מוצר או שירות, בזמן שהם עצמם עסוקים בעבודה או בזמן איכות עם ילדיהם, והם למעשה לא באמת פנויים לשוחח או להפנים את מה שנשמע מעבר לקו הטלפון.

על מנת לגשר בין הרצון של בעל העסק לשמור על חיים נורמטיביים, לפנות זמן לעצמו, או עבור בת הזוג ואשתו, לבין ציפיית הלקוח לזמינות בשעות בהן הוא פנוי, באפשרות בית העסק לשכור שירות מענה טלפוני לעסקים במיקור חוץ אשר מוצע על ידי חברות רבות בשוק.

שירות זה, מציע לבית העסק לנתב את שיחות הטלפון המגיעות אליו מלקוחות מעבר לשעות העבודה שלו, ולהעניק ללקוחותיהם מענה אנושי, מקצועי והולם. נציגי השירות אשר עונים לשיחות הטלפון, לרוב יעבדו הכשרה מעמיקה בכל הנוגע לבית העסק בשמו הם נותנים שירות, כך שהשירות שמתקבל מהם יהיה איכותי במיוחד.

אותם הנציגים, לרוב יוכלו לספק סיוע טכני, לסייע בכל תחומי מכירות מוצרים ושירותים אותם מספק בית העסק, לתאם תורים או לקבוע פגישות, בעת הצורך, ולמעשה להעניק שירות טלפוני בכל תחום בו מצפה מהם בית העסק לסייע. 

פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s