תזונת לסוכרתיים

מה ההמלצות על תזונה לסוכרתיים?

היכרות עם המלצות שונות של תזונה לסוכרתיים יכולה לסייע להם להתמודד עם המחלה בטווח רחב של גילאים. קודם כל, ההמלצה העיקרית והחשובה ביותר היא כמובן להתייחס לכמות הפחמימות שאותה חולי סוכרת צורכים. מטרת העל היא להפחית את כמות הפחמימות כי יש בהן גלוקוז, אך צריך גם לוודא שעושים את זה בצורה מסודרת ועקבית. במקביל להפחתת הפחמימות בתפריט המומלץ עבור תזונה לסוכרתיים, מנסים למשל להגביר צריכת ירקות ומזונות משביעים.

המזונות המשביעים שחייבים להיות חלק בלתי נפרד מכל תפריט של תזונה לסוכרתיים אמורים להיות עשירים בסיבים תזונתיים, דגנים מלאים וכן הלאה. מנגד, יכול להיות שתהיה בעיה מסוימת לשלב בתפריט כמויות גדולות של פירות – כי גם בהם יש המון סוכר. לכן, הפתרון הוא לבנות כל תפריט בהתאם לצרכים של קהל היעד ולהביא בחשבון גם את הרקע הרפואי והבריאותי של חולי סוכרת בגילאים שונים.

מה המשמעות של סוכרת ואיזה המלצות תזונה רלוונטיות עבורה?

התייעצות עם בעלי מקצוע יכולה לעזור לבנות תפריט שמתכתב בצורה ישירה עם המשמעות של סוכרת כמחלה ארוכת טווח. במקביל, המטרה היא לקבל מבעלי מקצוע המלצות כלליות שעוזרות להתמודד עם סוכרת ולהפחית את תופעות הלוואי השונות שלה. בשביל להשיג את המטרה הזו, צריך לדאוג ליישם בתוך התפריט היומי כמה שיותר מקורות מזון מגוונים.

בעלי המקצוע שאיתם מתייעצים לגבי ההמלצות על תזונה לסוכרתיים הם רופאי משפחה, רופאים מומחים ודיאטנים. אמנם רופאי משפחה וגם רופאים שמתמחים בסוכרת לא בהכרח יידעו כיצד לבנות תפריט תזונתי מלא, אבל ההמלצות שלהם אמורות לשמש כסוג של מעטפת לתהליך עצמו. לאחר מכן, כל שנותר הוא לערב דיאטנים שמגיעים מהתחום ומכירים אותו גם ברמה האישית.

פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s