מענה טלפוני ללקוחות

לקוחות של בית עסק יכולים להחליט ליצור עמו קשר במגוון רחב של סיטואציות. על מנת לדאוג שבעת יצירת קשר עם בית העסק יקבלו הלקוחות מענה מקיף ומקצועי, יש צורך להעמיד לרשותם מוקד מסודר. בזכות מוקד כזה, ניתן להציע לקהל הלקוחות של כל עסק מענה טלפוני בשעות נוחות. בנוסף, לעיתים קרובות משתמשים במוקד שכולל מענה טלפוני על מנת לנסות למכור עוד מוצרים ושירותים גם ללקוחות קיימים.

הבעיה היא שבעלי עסקים מוותרים על מענה טלפוני כי הם חושבים שזה יעלה להם הרבה כסף. באופן עקרוני הם צודקים, משום שהקמת מוקד שירות לקוחות שיש בו גם מענה טלפוני מחייבת גיוס כוח אדם, הכשרת עובדים וכמובן תשלום על תשתיות תקשורת, חומרה וטלפון. מנגד, הפתרון המתאים והרלוונטי יותר יכול להיות מענה טלפוני במודל של מיקור חוץ.

מה זה מענה טלפוני במיקור חוץ?

מודל של מיקור חוץ מאפשר לבעלי עסקים לקבל שירות תמורת תשלום. בהקשר של מענה טלפוני, זה למשל אומר שתהיה חברה חיצונית שהיא מגייסת את כוח האדם ומכשירה אותו – בשביל לתת מענה טלפוני מקצועי לנציגים של בעלי עסקים שונים. כאשר לקוחות יוצרים קשר עם מספר הטלפון של בית העסק, הם מגיעים אל נציג שעונה בשמו למרות שהוא עובד בחברה חיצונית.

המשמעות של מענה טלפוני היא שבעלי עסקים כבר לא צריכים לשלם את עלויות ההקמה, גיוס כוח האדם וההכשרה או התפעול. במקום זה, מה שבעלי עסקים עושים זה לשלם סכום כסף מסוים וקבוע מראש ואף לקזז בגינו את חבות המס שלהם. תודות למיקור חוץ, בעלי עסקים קטנים יכולים כיום להציע ללקוחות שלהם מענה טלפוני בדיוק כמו עסקים גדולים.

פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s