שירות מענה טלפוני לעסקים

שירות מענה טלפוני מתאים לסוגים שונים של בתי עסק ויכול לסייע להם לשמור על קשר עם הלקוחות. המטרה היא לאפשר לבעלי עסקים לשלם סכום כסף מסוים מדי חודש, כדי לקבל תמורתו שירות שבו נציגים עונים במקומם לטלפון ומקבלים את הפניות והשיחות הנכנסות מהלקוחות. לאחר מכן, נציגי החברה שמספקת שירות מענה טלפוני מעבירים את הפרטים לבעלי עסקים וכך למעשה הם מסייעים להם לשמור על לקוחות קיימים ובמידת הצורך גם לגייס לקוחות חדשים.

היתרון של שירות מענה טלפוני הוא שלא צריך לשלם ביוקר על הקמת מוקד שירות, גיוס כוח אדם ותשלום זכויות סוציאליות כאלה ואחרות. בנוסף, את השירות של מענה טלפוני אפשר לתאם באופן מיידי. יתרה על כך, יש בעלי עסקים שמשלבים שירות מענה טלפוני במודל של מיקור חוץ יחד עם מענה טלפוני במוקד העצמאי שלהם – כמו למשל בתקופות עמוסות במיוחד. אם מוסיפים למשוואה את העובדה שבאמצעות שירות מענה טלפוני יודעים בדיוק כמה הם משלמים מדי חודש, מבינים למה מדובר על פתרון אידיאלי ומשתלם.

 למי מיועד שירות מענה טלפוני?

אי אפשר לדבר על היתרונות השונים של שירות מענה טלפוני בלי להזכיר את קהל היעד שאליו הוא מתאים: גם בעלי עסקים קטנים, גם חברות גדולות ואפילו עצמאיים. למעשה, כל מי שעובד מול קהל או צריך לפרסם מספר טלפון לקבלת שיחות נכנסות יכול להיעזר ולהשתמש בשירות הזה.

כאן המקום להזכיר שהלקוחות שיוצרים קשר עם השירות מקבלים מענה מלא בשם העסק. במילים אחרות, בעלי עסקים יכולים להמשיך לפרסם את מספר הטלפון או דרכי יצירת הקשר איתם. מאחורי הקלעים, השירות מנותב לחברה שמתמחה בכך ולמוקד שמופעל על ידי עובדים מיומנים.

פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s