החשיבות של מוקד שירות

לקוחות של בתי עסק מצפים שיהיה להם אל מי לפנות בכל מקרה של דילמה והתלבטות. נכון להיום, האפשרות שנחשבת לברירת המחדל היא כמובן ליצור קשר עם בתי עסק דרך אתרי האינטרנט שלהם.

מלבד האפשרות ליצור קשר ולהשאיר פנייה באתר הרשמי של אתרי האינטרנט, רוב הלקוחות מחפשים שם מידע בסיסי לגבי התפעול של המוצר או שאלות נפוצות. עם זאת, יש מקרים שבהם זה לא מספיק והלקוחות מחפשים דרך ליצור קשר טלפוני עם בעלי עסקים – בין אם מדובר על עסק קטן, בינוני או גדול. בצד של בעלי עסקים, הפעלת מוקד שירות היא פחות או יותר הדרך היחידה לשמור על קשר עם הלקוחות הקיימים. כמו כן, אותו מוקד שירות טלפוני יכול לסייע לבעלי עסקים לגייס לקוחות חדשים.

כמה עולה להקים מוקד שירות?

הקמת מוקד שירות היא עניין מעט יקר. בשביל להקים מוקד שירות טלפוני, צריך לשכור מקום ייעודי, לרכוש את הציוד של החומרה והתקשורת וכמובן לגייס כוח אדם. מלבד עלויות ראשוניות של גיוס כוח אדם, צריך גם להכשיר אותו ולדאוג להדרכה מקיפה ומקצועית. מטבע הדברים, כל התהליך הזה עולה יחסית הרבה כסף ולכן הוא עלול להיות פחות רלוונטי לחלק מבעלי העסקים.

עם זאת, הפתרון הרלוונטי שעל הפרק יכול להיות שימוש בשירות של הקצאת מוקד שירות לעסקים במודל של מיקור חוץ. כאן לא משלמים על ההקמה, אלא רק מעבירים סכום כסף בתמורה לשירות חיצוני. לבסוף, אם לעסק יש מוקד שירות טלפוני שמייצג אותו, זה אומר שגם אנשים שרק מתעניינים במוצר או בשירות מקבלים מענה מקיף – מה שמגדיל את הסיכוי לכך שניתן יהיה להפוך אותם לאחר מכן ללקוחות חדשים לגמרי.

פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s