דיאטה דלת פחמימות

מה מאפיין דיאטה דלת פחמימות?

המטרה של דיאטה דלת פחמימות היא להוציא מהתפריט את כל המזונות שמכילים פחמימות. עם זאת, ההבדל בין דיאטה דלת פחמימות לבין דיאטה בלי פחמימות בכלל יכול לבוא לידי ביטוי בקצב של השינוי. בעוד דיאטה נטולת פחמימות לא כוללת בתוכה אף מאכלים שמכילים פחמימות, עם דיאטה דלת פחמימות ניתן לבנות את התפריט בצורה הדרגתית ועם הזמן להרגיל את הגוף להפחתת צריכת הסוכרים והמאכלים המשמינים.

מבחינה פרקטית, דיאטה דלת פחמימות מוציאה מכלל אפשרות לצרוך מאכלים ובהם ירקות, פירות, קטניות, דגנים וכמובן סוכר, ממתקים, זרעים ומאכלים מעובדים. למרות שחלק מהמאכלים הללו מותרים בדיאטות אחרות, כמו למשל פירות וירקות, יש גם מאכלים שאותם כדאי להוציא מהתפריט גם בלי קשר לירידה במשקל – בעיקר מזון מעובד או סוכר לבן.

היתרונות של דיאטה דלת פחמימות גם בטווח הקצר וגם בטווח הארוך

בטווח הקצר, הסיבה העיקרית שבגללה כדאי להתחיל דיאטה דלת פחמימות היא על מנת להוריד במשקל. כאן יוצאים מתוך נקודת הנחה שלפיה ירידה במשקל היא לא רק עניין אסתטי, אלא אינדיקציה לשיפור כללי באיכות החיים. אם שומרים על משקל גוף תקין, משפרים את קצב חילוף החומרים ומרגישים רעננים יותר לכל אורך שעות היום.

בטווח הארוך, היתרון של דיאטה דלת פחמימות בא לידי ביטוי בכך שמתרגלים אל תפריט בריא יותר. גם אם לא מתחילים את הדיאטה על מנת להוריד במשקל אלא רק כדי לשפר את איכות החיים, התפריט הבריא מחזק את הגוף ותורם למערכת החיסונית. מהבחינה הזו, דיאטה דלת פחמימות היא בהחלט משהו שכדאי לשקול.

לסיכום, המאפיינים של דיאטה דלת פחמימות הופכים אותה מומלצים עבור קהל יעד מגוון ולא רק כדי לרדת במשקל.

פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s