עורך דין מקרקעין

מצבים שבהם עורך דין מקרקעין יסייע לכם

בעת עסקאות מקרקעין כאלה ואחרות נדרשת מעורבותו של עורך דין מקרקעין על מנת לוודא כי הכול מתנהל באופן חוקי ותקין וכל צד שומר על האינטרסים שלו בעזרת עורך הדין שלו. כפי שאתם וודאי יודעים, תחום ההתמחות של עורך דין מקרקעין הוא נרחב מאד. נושא המקרקעין טומן בחובו הרבה מאד עסקאות ומסמכים משפטיים ונהלים משפטיים שיש לנהל ולעקוב אחריהם. בחרנו להציג לכם מספר דוגמאות שבהן עורך דין מקרקעין יוכל לסייע לכם בעת ביצוע עסקאות מקרקעין כאלה ואחרות .

ייצוג במהלך תמ"א 38

למרות שבשנים הראשונות היה קשה מאד ליישם את תמ"א 38, הרי שלאחרונה יש יותר ויותר תוכניות שכאלה אשר יוצאות לפועל ומאפשרות לאזרחים רבים במדינת ישראל . אם גם אתם רוצים ליישם תמ"א 38 במבנה שלכם ולפנות לגורמים המתאימים, חשוב לפני הכול לפנות אל עורך דין מקרקעין. עורך הדין יוכל להסביר לכם מהם הנהלים הדרושים, איזה אישורים על הדיירים לאסוף, ואיזה זכויות יש להם בתהליך גם מול בחירת הקבלן וגם אל מול הרשות המקומית. הדבר יבטיח כי התוכנית תצא לפועל ותתממש כמתוכנן .

 

רוצים לרכוש דירה מכונס נכסים?

מצב אחר שבו עורך דין מקרקעין יוכל לסייע לכם הוא אשר אתם מעוניינים לרכוש נכס מקרקעין דרך כונס נכסים בעקבות פשיטת רגל. רכישה של נכס מקרקעין מכונס נכסים דורשת התמודדות במכרז ועמידה בתנאיו. בעזרת עורך דין מקרקעין תוכלו לנסח הצהרה מתאימה על ההצעה שלכם, וגם לבדוק כמובן את התקינות של המכרז עצמו. עורך הדין יכול גם לסייע לכם במידה ותבקשו לערער על תוצאות המכרז אשר התנהל שלא כחוק .

מנהל הסכמי שכירות

חלק נכיר מאד מעסקאות המקרקעין כיום אינן עסקאות של קניה, מכירה או חכירה אלא דווקא עסקאות של השכרה, בין אם מדובר על השכרה לגורם פרטי או לגורם מסחרי. עורך דין מקרקעין יכול לסייע לצד המשכיר והשוכר כאחד, ואף לשמש כנציג ניטרלי, על מנת שיוכל לנסח חוזה שיהיה מקובל על שני הצדדים, ויוודא כי הוא תקין .

פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה