בר מצווה בטבע

האם בר או בת מצווה הוא אירוע אישי של הילד, או אירוע משפחתי שצריך להיות בשליטת ההורים? משפחות רבות נתקלות בסוגיה הזאת בעיקר לפני חגיגת בר המצווה של הילד הראשון. אם תתנו לידים פתחון פה בנושא תגלו שרובם, בעיקר אם תאריך ההולדת חל באביב או בקיץ, יעדיפו חוויה של בר מצווה בטבע על פני אולם יוקרתי.

העדפה זו תאפשר לכם לחסוך כסף רב ולהעניק לילד וחבריו חוויה חד פעמית ובלתי נשכחת. בר מצווה בטבע תאפשר לילד ולחבריו להשתחרר לערב אחד ולחזור לרגע להיות ילדים.

יתרונות חגיגת בר מצווה בטבע.

אז קודם כל, היתרון שלכם כהורים בחגיגת בר מצווה בטבע הוא ,כמובן, בחיסכון האדיר. גם אם תזמינו ציוד לטבע, זה עדיין יהיה זול יותר מאשר חגיגה באולם. אולם, שימו לב כי יש לתאם ציפיות עם תנאי השטח. ניסיון לחגוג בר מצווה בטבע בתנאים זהים לאולם – יעלה לכם בסופו של דבר אפילו יותר.

בר מצווה בטבע

קחו בחשבון כי חגיגת בר מצווה בטבע מכתיבה תנאים שונים, שהם גם היתרון. תחושת החופש, היופי של הטבע עצמו, מבלי להזדקק לדקורציה, ולעיתים, ניתן אפילו לוותר על די ג'י ולהסתפק במערכת הגברה בסיסית ודיסקים בעריכה מראש. כמו כן, עבור הילדים, בר מצווה בטבע הוא חגיגה אמיתית שמאפשרת להם להסיר מעצמם את מגבלות היום יום ולשמוח באופן משוחרר.

למה חשוב לשים לב כשחוגגים בר מצווה בטבע

חלק מהמקומות לחגיגת בר מצווה בטבע ידרשו אישור מיוחד מהרשות העירונית, המועצה האזורית שמקום החגיגה בתחומה או מהחברה להגנת הטבע. לעיתים, יהיה האישור כרוך בתשלום. אם אתם פונים לחברת הפקות מקצועית שתארגן עבורכם  בר מצווה בטבע, שימו לב כי מחיר האישור כלול בסכום הכולל אותו גובה החברה.

בר מצווה בטבע המטופח

בנוסף לכך, שימו לב למרחק המקום מישובים או מחנייה לכלי רכב. הילדים אומנם ישמחו לכל מקום ולא יהססו ללכת גם מרחקים ארוכים כדי להגיע לחגיגה, אבל ההורים המלווים עשויים להתלהב מהטיול המקדים קצת פחות.

רעיונות למקומות לבר מצווה בטבע בחינם

במידה ואתם וחתן או כלת בר המצווה ניחנתם ברוח ספורטיבית וספונטנית ואתם לא מעוניינים בחגיגה גדולה, ישנם מקומות בארץ שתוכלו לחגוג בהם במתכונת קמפינג, שאינה דורשת אישור או תשלום עבור שימוש במקום. תוכלו לערוך שולחנות בפארק בירקון ובפארקים עירוניים נוספים, ללא כל הפרעה וזאת בתנאי שאינכם מביאים מערכת הגברה קיצונית. החגיגה בפארק עירוני תפתור גם את בעיית ההגעה של האורחים.

פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה