אודישנים לילדים

אודישנים לילדים

תעשיית הבידור, הפרסום והליהוק פונה גם לילדים ולשם כך מפורסמים תאריכים לקיומם של אודישנים לילדים. לתפקידים רבים מחפשים ילדים מוכשרים שיוכלו לעבור מסך ולהקסים את הצופים. אם אתם מתכוננים להגיע עם ילדיכם לאודישנים המתקיימים לקראת מופע, פרסומת, דוגמנות או שירה, כדאי לכם לפעול בחכמה ותבונה כדי שלא לפגום בחינוך ובביטחון העצמי של ילדיכם.

חייבים לצפות בפרסומת הזו – קסום ומרגש:

אודישנים לילדים: הדרכה והסבר מפורט

אם קבעתם אודישנים לילדים שלכם, עליכם להסביר להם באופן מפורש ובוגר כאילו היו גדולים, לאן אתם הולכים, מה נדרש מהם לעשות, מהי מטרת הבוחנים, מה החברה מנסה לאתר במועמדים, ואת כל הפרטים הידועים לכם אודות האודישנים. אל תפחדו לפגוע בילדיכם, תארו להם את כל מה שאתם יודעים, הם יבינו ויפנימו את המידע.

אודישנים לילדים: לבחון את רצון הילד

לאחר שאתם מסבירים היטב לילדיכם מה כרוך באודישנים לילדים, שההתמודדות היא מול ילדים רבים אחרים, ולטובת מה נעשה האודישן, בחנו מהו רצונם האמיתי של ילדיכם. ללא היסוס, העניקו לילדיכם את התחושה כי לא ייעשה משהו שאינם חפצים בו וכי אתם מהווים גיבוי מלא עבורם. אם הילד או הילדה שלכם לא מעוניינים להגיע אל אודישנים לילדים, העניקו להם תחושה שזה בסדר גמור וכי אתם תומכים בהם בכל מצב. כמו כן, אם הילדים שלכם מלאים בביטחון עצמי וחפצים בתפקיד בכל מאודם, נסו למתן אותם ושלא לעורר בהם ציפיות גבוהות יתר על המידה, שלא יפגעו ויתאכזבו.

אודישנים לילדים: תמיכה ברגשותיו של הילד

הלחץ בו אנשים בוגרים מצויים לקראת בחינות חשובות או אודישנים שקול להיסוס, לביישנות או להתרגשות שילדים עלולים להרגיש באודישנים. המתח והציפייה הינם מובנים, אך ההורים יוכלו להיות לתווך ולסייע לילדים לשלוט בהתרגשות כדי שלא תהרוס את האודישן ותפגום בהפגנת הכישורים.

העניקו לילד או לילדה שלכם ארוחה טובה ומזינה לפני האודישן, שינה טובה, עידוד ואהבה. על מנת לחזק את הביטחון העצמי, כדאי להעניק לילדיכם את התחושה שהם מיוחדים וטובים במיוחד, אך שלא ניתן לדעת מה חברת הליהוק מחפשת, ואין לכך כל קשר לטיבם של הילדים.

פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה