משחקים לבר מצווה

בר מצווה הוא כידוע אחד האירועים החשובים ביותר בחייו של כל נער יהודי. טוב, אולי את המקום הראשון בכל זאת תתפוס חתונתו העתידית, אך אין ספק כי אירוע בר המצווה הוא משהו שחייבים להשקיע בו. הכוונה היא לא רק להשקעה כספית עצמה  אלא גם להשקעה במחשבה ובתכנון מוקדם של האירוע – תכנון מוקדם של בר המצווה יהפוך את האירוע שלכם לאירוע המדובר של השנה. לצורך כך לא חייבים לפנות לניקול ריידמן מארגנת הפקות של האלפיון העליון אשר תשיג לכם את הכניסה המרשימה  ביותר ואין צורך להזמין את השף אייל שני שיפנק את כיבתם של האורחים – כל מה שעליכם לעשות זה לבחור את המשחקים הטובים והמעניינים ביותר עבור האורחים ולהצטייד בהמון המון מצב רוח טוב.

משחקים לב מצווה – משחקים בטבע

יותר ויותר אירועי בר מצווה נחגגים היום בטבע, במסגרת של אירועים בטבע. לא מדובר רק בגני אירועים המציעים לאורחים שלהם את החוויה הכפרית במיטבה תחת כיפת השמיים הפתוחה אלא גם לאירועים הלא קונוונציונאליים המשולבים עם משחקים לבר מצווה כמו טיול טרקטורונים, טיול ג'יפים, שייט, טיסה בכדור פורח וכו'. אירועים אלה מאפשרים לחתני השמחה ואורחיהם ליהנות ממשחקים ואטרקציות שלא ניתן להזמין לאולם או לגן אירועים.

ישנם גם ביקושים למשחקים אתגריים בסגנון הישרדות, המרוץ למיליון או משחקים תחרותיים כמו מאסטר שף, כוכב נולד ומסלול דוגמניות.

משחקים לב מצווה – משחקים וירטואליים

בעידן בו עולם המשחקים של הילדים הופך ליותר ויותר וירטואלי, נכנסו אלינו לתודעה ולכל מסיבות בר המצווה, משחקים וירטואליים רבים כמו משטחי ריקוד, טניס, באולינג, גיטרה חשמלית, משחקי ריקוד, כדורסל אלקטרוני, קונסולות סוני פלייסטיישן ועוד. משחקים אלה זוכים לביקושים עצומים באירועי בר המצווה. אליהם מצטרפים גם סימולטורים שונים ומשונים: מכוניות מרוץ, סנואובורד, סקייטבורד, אופנועי ים, סימולטורים של מסוק, 16 F וכו'.

משחקים לבר מצווה

משחקים לבר מצווה

משחקים לב מצווה – משחקי שולחן

גם משחקי שולחן יכולים להיות משחקים לבר מצווה נפלאים ומדליקים. הכוונה היא למשחקי שולחן כמו פוקר ורולטה וגם למשחקים אקטיביים יותר כמו כדורסל, ביליארד, קליעה למטרה, שולחן להורדת ידיים, רובה קשת, פינג פונג, הוקי אוויר חשמלי, גולדן דיסק, כדורגל, סנוקר וכדומה.

בנוסף לכך שהם מהווים אטרקציה מדליקה הם נחשבים לפעילויות לצורך גיבוש, קרבה ואיחוד בתוך הקבוצה

פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה