טיול משפחות בספרד

טיול משפחות בספרד בעיר או בטבע

כאשר אתם רוצים לטוס עם כל המשפחה ליעד נעים ואטרקטיבי אין כל צל של ספק כי ספרד היא בדיוק הכתובת הנכונה ביותר עבורכם. אחד היתרונות של טיול משפחות בספרד בא לידי ביטוי בכך שבעצם ניתן לשלב בו גם ביקור בערים הידידותיות לילדים בזכות מתקנים ואטרקציות מיוחדות לילדים, עם ביקור בחיק הטבע הקסום. ספרד היא מדינה אירופאית מאוד נוחה לטיול והשכרת רכב תבטיח לכם טיול מהנה, לא יקר ומעניין גם ללא מדריך טיולים מדופלם כזה או אחר אשר ילווה אתכם לאורך הטיול במקום.

Peru_Machu_Picchu_Sunrise_2

טיול משפחות במדריד

אם אתם מתכננים לעצור במהלך טיול משפחות בספרד בעיר הבירה מדריד, מצפה לכם חוויה מקסימה של ביקור בפארק רטירו רחב הידיים שמציע גם שייט באגם. האצטדיון המפואר סנטיאגו ברנבאו של ריאל מדריד הוא מקום חובה לביקור של משפחות עם בנים. בנוסף, יש במדריד פארק שעשועים, אקוואריום וגן חיות שמאוד מומלצים בעת טיול משפחות בספרד וגם כמה מוזיאונים המיועדים במיוחד עבור הילדים.

טיול משפחות בספרד בחיק הטבע

מלבד הערים המרתקות, טיול משפחות בספרד יכול לקחת אתכם גם אל נופי הטבע המרהיבים. הרי הפירנאים מציעים מסלולים שמאוד מתאימים עבור טיול משפחות בספרד והם נמצאים בצפון מערב ספרד שם גם נמצאים שמורות טבע, אגמים ועמקים. בסיום טיול כזה אפשר לנפוש עם ילדים בעיר הקיט קוסטה בראווה שמציעה מלונות נהדרים עבור משפחות ילדים.

אתרים מפורסמים של טיול משפחות בספרד בחיק הטבע

קניון אניסקאלו היפה מציע נופים מרשימים ונקודות נוחות לעצירה והוא קל מאוד לחצייה ברגל גם אם אתם מטיילים עם ילדים. שמורת מולדטה הוא אתר טבע מרהיב נוסף הנמצא בגבולות ספרד, עמק בוי ושמורת איגואסטרוטס מציעים למטיילים לא רק טבע מרהיב, אלא גם אפשרות לבקר בכנסיות ובמבנים ארכיטקטוניים בסגנון הרומנסקו הספרדי המפורסם. בעמק ארטיגה דה לין ואספוט, מחכות לכם עיירות ספרדיות קסומות בעלות חן תרבותי ייחודי ואגם סנט מאוריסי הנחשב לאחד האגמים היפים באירופה כולה, יחשוף בפניכם את הנופים ההרריים הקסומים של ספרד.

פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה