מורה לגיטרה

למה לשלוח ילד ללמוד עם מורה לגיטרה

כאשר אתם מתלבטים לגבי כלי הנגינה אשר מתאים יותר מכל ללימוד עבור הילד שלכם, חשוב מאד שתבדקו עם הילד עצמו. הרבה פעמים התשובה האמיתית והפשוטה ביותר נמצאת שם. קחו למשל מקרה של ילד שמראה רצון ללמוד על גיטרה. זה הוא ללא כל צל של ספק ילד שיודע מה הוא רוצה בסופו של דבר, וכדאי מאד שתקשיבו לו מן הסתם.

האמת היא, כי לא משנה מה אתם חושבים על עתיד הילד, מצאו לו מורה לגיטרה כדי שיוכל להביא לידי ביטוי את הרצון והאהבה שלו למוסיקה. לימוד גיטרה הוא שער ללימודי מוסיקה ולמרות שרוב הילדים אינם הופכים לנגני גיטרה מקצועיים, הרי לא זו המטרה. שליחת ילד ללמוד עם מורה לגיטרה צריכה להיעשות מתוך הכוונה לגרום לילד להנאה ולכיף שבנגינת הגיטרה, ולא מתוך כוונה להפוך אותו לאלוף העולם בגיטרה.

היתרונות של מורה לגיטרה

כיום ניתן למצוא אתרי אינטרנט רבים שמתיימרים ללמד לנגן על גיטרה. יש בודדים שמצליחים ללמוד בדרך זו בעצמם, אבל הרוב זקוקים להדרכה והכוונה של מורה לגיטרה שיהיה שם כדי להדגים, להנחות, לעודד וגם ללחוץ כשצריך. שיעורים עם מורה לגיטרה בונים אצל הילד את הרצון להתמיד, להיות יצירתי, להעלות את הבטחון העצמי ומפתחים בילד יכולות לימוד שישמשו אותו בכל תחום בחיים. יתרונות אלה לבדם מצדיקים את שליחת הילד ללמוד עם מורה לגיטרה.

לצאת מהמחשב

אין ספק כי ללימודי גיטרה עם מורה יש את היתרון של הוצאת הילד מן המחשב ומהטלויזיה וזה כשלעצמו כבר סיבה מספיק טובה כדי לעשות זאת. ילדים רובצים שעות מול משחקי המחשב שלהם והיציאה החוצה ללמוד גיטרה עם מורה יכולה להיות מבורכת.

למצוא מורה גיטרה למתחילים

אם הילד החליט סופית כי הוא מעוניין ללמוד גיטרה חפשו לו מורה למתחילים שמכיר את העבודה עם ילדים ושיש לו נסיון רב בתחום הוראת הכלי לילדים. מורה טוב ידע לספק לילד גם את התשתית המוסיקלית הנחוצה כדי שידע להעריך מוסיקה ולדבוק בה לאורך כל חייו.

 a guitar teacher 3

פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה