פרגולות

מה משפיע על המחיר של פרגולות?

בבואכם להתקין פרגולות כאלה ואחרות במתחם שלכם, אתם כמובן צריכים לקבל לא מעט החלטות לצורך הענין. אולם בסופו של דבר, כל ההחלטות הללו מתנקזות לנושא אחד מבחינתכם – המחיר של הפרגולה הלכה למעשה. כמובן שכמו תמיד, יש קשר יחיד בין האיכות של הפרגולה, לבין המחיר שלה מטבע הדברים ללא כל צל של ספק. ככל שאתם תרכשו ותתקינו פרגולות יקרות יותר – הרי שמן הסתם כך האיכות שלהן תהיה הרבה יותר גבוהה. יחד עם זאת, לעתים קרובות אתם תרצו בכל זאת למצוא מחירים משתלמים למדי. אז איך אפשר ליישב בין שני הדברים הללו? ומה בכלל הפרמטרים אשר משפיעים על מחיר הפרגולה הלכה למעשה?

 Peru_Machu_Picchu_Sunrise_2

מהגודל ועד החומר

ראשית, ככל שאתם בוחרים להתקין פרגולות גדולות יותר –  הרי שמן הסתם כך המחיר שלהן כמובן יעלה. ההיגיון כאן הוא שככל שאתם רוצים שטח יותר מקורה, יש צורך ביותר חומר גלם – ומכאן המחיר עולה באופן טבעי.

הדבר השני שמשפיע על המחיר של פרגולות הוא חומר הגלם. כאן חשוב לעשות הפרדה בין שני חומרי הגלם המרכזיים – האלומיניום והעץ. ככלל, פרגולות האלומיניום זולות יותר מפרגולות העץ. עם זאת, האלומיניום נחשב לחומר עמיד במיוחד. אז מדוע פרגולות עץ יקרות יותר? משום שלעץ יש לרוב מראה יותר מושך וטבעי, ולא מעט מתחמים מעוניינים במראה זה. אם אתם בוחרים להתקין פרגולות אזי יש עוד חלוקה בתוך קטגוריות המחיר – שכן פרגולות הדקים הן זולות יותר מפרגולות שמורכבות מעץ גושני, שנחשב עמיד, איכותי וטבעי יותר, ויש לקחת זאת בחשבון.

עוד כמה פרמטרים שחשוב לזכור

נוסף על כך, יש לזכור שככל שאתם רוצים שהפרגולות יהיו יותר מיוחדות, יותר מעוצבות ויותר יוצאות דופן – כך סביר להניח שהמחיר שלהן יהיה גבוה יותר, שכן הדבר יצריך עבודה נוספת מטעם מתקיני הפרגולות. לכן, בבואכם לתכנן התקנה של פרגולות, עליכם לתכנן את התקציב שלכם היטב, לקחת בחשבון מה חשוב לכם יותר ומה פחות, וכך ליהנות ממחיר טוב ומפרגולה איכותית.

פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה