הורוסקופ

להתבונן אל השמיים אחרת

המילה הורוסקופ מעוררת אצל כל אחד משהו אחר. חלק מנסים דווקא להתנער מהנושא וטוענים שהאדם לא נשלט על ידי גורמי השמיים ואילו אחרים דווקא לוקחים את ההורוסקופ כמגדלור בים החיים. יש לומר שאסטרולוגיה היא תחום מאוד מבוסס ומוכר במיסטיקה ובהחלט ניתן להסתמך על דברי האסטרולוגים הממפים את השמיים בכל יום ומציגים את השינויים שיכולים לקרות לכל בעל מזל בהתאם לגלגל המזלות.

לא הכל מדע בחיים

אסטרולוגיה מציגה את אחד התחומים המדעיים ביותר, לכאורה – השמיים. הרי פיזיקה היא הדרך שבה נהוג לערוך באמצעותה צפיות אל היקום וחיזוי העתיד מתמקד בתנועת כוכבי לכת. גם הורוסקופ מדבר על תנועת כוכבי לכת, אולם במונחים של פנימיות האדם. האסטרולוגיה מציעה לאדם הממוצע להתבונן אל הפנימיות שלו כדרך התבוננות אל השמיים המנצנצים. הרי לכל אחד ואחת יש את המזל ואת האופק, מה שמגדיר בצורה מאוד מדויקת את האופי, את המאפיינים, היתרונות והחסרונות. בדרך זו יכול האדם ללמוד את עצמו ולדעת מדוע דברים מסוימים מתרחשים כמו שהם.

bigpreview_DriftAway_1006

להחליט את ההחלטות הנכונות

להורוסקופ יש יתרונות רבים ומי שקורא את העיתון היומי ואפילו את עיתון סוף השבוע, יכול להגיע לחלק של ההורוסקופ ולדעת מה יעבור עליו ומה עובר עליו בהווה. אנשים רבים לאורך השנה מבססים את החלטותיהם על פי התחזית האסטרולוגית. הורוסקופ עוזר לנווט ונותן לאנשים גיבוי בהחלטות בנושאים כמו זוגיות, כספים, מקצוע ועוד. הדרישה הבסיסית היא אמונה ביכולת של האסטרולוג להציג את המציאות כמו שהיא. האדם לומד להכיר את עצמו לא אחת על פי הורוסקופ כתוב ותחזית יומית, שבועית, חודשית או שנתית עוזרת ללמוד עוד יותר.

רוחניות בשמיים מלאי כוכבים

האסטרולוגיה עוסקת אמנם בגרמי השמיים הנתפסים כנושא מדעי לכל דבר ועניין, אולם הרוחניות היא הבסיס עליו ההורוסקופ מבסס את התחזית. אופי האדם, האנרגיות שהוא מקרין והיכולת שלו לקבל החלטות הן חלק מן המרכיבים המעצבים את האישיות לאורך החיים. חשוב לקחת תמיד את הדברים בפרופורציה ולדעת לאזן מה החוויה הגשמית והשמימית ובין המהות והמשמעות הרוחנית.

פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה