פתיחת מזל


פתיחת מזל ונומרולוגיה

אנשים רבים שמים עין הרע על אנשים אחרים. עין הרע היא יכולת מאגית שיש לאחד כדי להזיק לאדם אחר על מנת לכלוא אותו בתוך מזל רע או גורל אכזר. פעולות אלה יכולות לפגוע באנשים בתחומים שונים לרבות: זוגיות, בריאות, פרנסה, עבודה, עסקים, שלום בית וכיוצא באלה. אבל אין להיכנס לייאוש, לכל עין הרע יש דרך כדי לעשות פתיחת מזל על מנת להחזיר את האדם הפגוע לדרך המלך.


נומרולוגיה ופתיחת מזל

נומרולוגיה מסוגלת לעזור לאנשים בהסרת עין הרע, פתיחת מזל, הסרת חסימות מסוגים שונים, לטיהור משפחות ובתים, ליצירת שפע, שגשוג וליצירת הצלחה. הנומרולוגיה עושה איבחון לשמות לפי סוד האותיות והשמות בקבלה ומלווה את האדם באופן אישי או זוגי לקראת ההחלמה ולהגשמה עצמית. את התהליך עושים בעזרת סגולות, קמעות, התאמת שמות, חותמי שלמה המלך וכיוצא באלה. המפתח הוא בנתינה שזורמת מהמלווה אל האדם הזקוק לעזרה ובאמונה שלו שניתן לעשות פתיחת מזל שתשנה את גורלו.


טיפ לפתיחת מזל

כדי לעשות פתיחת מזל להסרת כל החסימות יש לקחת 7 מנעולים סגורים ולרשום עליהם את השמות: אברהם, יצחק ויעקב, יוסף, משה, אהרון ודוד. את המנעולים מחזיקים מעל הראש אומרים (לכל מנעול בשמו הכתוב עליו): בזכות אברהם הצדיק, כמו שזה היה סגור ופתחתי (פותחים המנעול) כך ייפתח מזלי". וכך ממשיכים לפי הסדר ומניחים את המנעולים הפתוחים בשקית ומניחים לשבוע ימים. לאחר שבוע לוקחים קערה שממלאים אותה בשבע כוסות מים ומכניסים את המנעולים פנימה ומוסיפים זוואי לכמה דקות ומוציאים את המנעולים בחזרה לשקית, טובלים את הגוף במים שנשארו בקערה ואומרים: "בזאת אני עושה טהרה, בזכות צדיקים שיפתחו לי דרך לאהבה, פרנסה טובה, בריאות …" ולשמור את השקית עם המנעולים הפתוחים במקום מוחבא בבית. פתיחת המזל לא תאחר לבוא.

lock-icon

פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה