רפלקסולוגית

מהו תפקידה של הרפלקסולוגית

רפלקסולוגיה היא אמנות ריפוי עתיקה המוכרת לנו עוד משנת 2500 לפני הספירה במצרים העתיקה. הרעיון העומד מאחורי שיטת אבחון וריפוי זו הוא שכל מערכות הגוף משתקפות באיזורים שונים של כפות הרגליים וכי כל שינוי באיזורים אלה יכוך להעיד על בעיות שונות במערכות הגוף והאברים השונים. רפלקסולוגית יכולה להבחין גם בבעיות פיזיות וגם בבעיות נפשיות באמצעות גילוי השינויים בכפות הרגליים ולאבחן אותם על מנת לתת לאדם את הטיפול ההולם לבעייה.

רפלקסולוגית למניעת בעיות

בנוסף ליכולת לאתר בעיות ולאבחן אותן באופן ממוקד בגוף או בנפש האדם, יכולה רפלקסולוגית טובה לאתר בעיות בהתהוות או לפני שהן מראות סימנים של התפתחות ועל ידי כך למנוע את הופעתם בכלל. רפלקסולוגית היא מטפלת רפואית משלימה, או אלטרנטיבית, שיכולה להפנות את האדם גם לטיפולי רפואה רגילים לאחר שהבחינה בבעייה או בהתהוות הבעייה שבה חשה באמצעות בחינת כף הרגל.

רפלקסולוגית איננה רופאה במובן הקונבנציונלי של המילה אבל עליה לעבור הכשרה מקצועית ארוכה על מנת שתוכל לעסוק במקצוע זה.

עיסוי רפלקסולוגי

רפלקסולוגית מעניקה למטופליה גם עיסוי מקצועי בכף הרגל על מנת להזרים אנרגיות ולשחרר לחצים בגוף. פעולה זו דומה לשיטת הלחיצות הסינית והיא עוזרת להתפרקות חומרי פסולת ובסיוע להשבתם למערכת הדם על מנת שינוקזו אל מחוץ לגוף באמצעות מערכות הניקוז של הגוף (זיעה, שתן, צואה וכדומה). פעולה זו מסייעת לחידוש זרימת החומרים החיוניים לגוף ולהרגעת הגוף ממתחים שונים, ולחיזוק התפקוד הכללי של הגוף בצורה תקינה.

רפלקסולוגית היא אשת מקצוע שמוצאת את מקומה המכובד בין יתר שיטות הטיפול האלטרנטיביות, ובגלל הגישה ההוליסטית של שיטה זו ניתן לבחון את האדם באופן הרבה יותר מקיף בכל הקשור לבעיותיו הנפשיות והפיזיות כאחד.

פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה