מדרגון

מדרגון

אנשים שיש להם נכות ברמה שמפריעה להם ללכת ואינם יכולים לזוז ללא כיסא גלגלים יודעים היטב עד כמה לא קל להתמודד עם מצב כזה. יחד עם זאת, החדשות הטובות הן שיש היום לא מעט מכשירים והמצאות שיכולות לעזור לנכים, ואחד מהם זה מכשיר שנקרא מדרגון. למעשה מטרתו של המדרגון היא לעזור לנכה לרדת או לעלות במדרגות עם כיסא הגלגלים שלו, ואין ספק שמבחינת הנכה זה משנה את חייו.

north_piano_3990

האם בכל בית אפשר להתקין את המדרגון?

הדבר הראשון שצריך לדעת על התקנת מדרגון זה שהוא תופס מקום, אך יחד עם זאת לא מדובר על הרבה מקום, כך שברוב הבתים שיש בהם מדרגות בהחלט אפשר להתקין מדרגון איכותי. חשוב ביותר לעשות מדידות של השטח ולראות האם יש מספיק מקום למדרגון או לא וכדאי לדעת שאפשר להזמין גם מדרגונים בהתאמה אישית.

האם יש סיכון בשימוש במכשיר כזה?

בפירוש לא, כי אם מזמינים מדרגון איכותי שמותקן כמו שצריך הרי שאין כל סיבה לחשוש. מדרגון זה מכשיר שמותאם לנכים ומותאם לשימוש עם כיסא גלגלים, כך שאין לכם שום סיבה לדאוג כי מהרגע שבו המדרגון יהיה מותקן בבית אפשר יהיה להשתמש בו בכל עת.

האם התקנת מכשיר כזה עולה הרבה?

חשוב לדעת שיש סוגים שונים של מדרגונים וזה גם תלוי לא פעם בחברה שאליה אתם פונים. אם החלטתם שאתם צריכים ורוצים להתקין בבית שלכם מדרגון מאוד מומלץ לפנות אל חברה מקצועית, להזמין את נציגי למקום לבדיקת השטח ואחר כך גם לקבל הצעת מחיר. בתחום הזה, כמו בהרבה תחומים אחרים, יש תחרות לא קטנה בין מספר חברות ולכן אפשר לקבל הצעות מחיר שונות ולבחור את המשתלמת ביותר.

פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה