קייטרינג לאזכרה במרכז

עריכת אזכרה לכבוד יום השנה

יום השנה הראשון

יום השנה הראשון למותו של אדם קרוב, הוא יום לא קל. מדובר בהתמודדות אישית אשר לרוב תהיה לא קלה, זאת לצד ארגון האזכרה. את האזכרה יש לארגן בשני שלבים – המקיימים את מצוות העלייה לקבר יארגנו כמובן אותה. לאחר מכן רבים נוהגים לקיים את הסעודה המסורתית, אשר גם עליה יש לעמול. עקב הקושי של היום המדובר, כדאי להקל כמה שיותר מהארגונים השונים. מומלץ להזמין חברת קייטרינג על מנת לערוך את הסעודה. במידה ואתם מתגוררים באיזור המרכז, הזמינו קייטרינג לאזכרה במרכז אשר יכין עבורכם את האוכל. קייטרינג לאזכרה במרכז הוא דבר אשר משפחות רבות בוחרות בו.

pianowhtside-1000x1000

כיצד יש לנהל את יום השנה על פי היהדות?

על פי היהדות, ביום השנה למת יש לעלות אל הקבר. על יד הקבר נוהגים להקריא מספר ברכות ולאחר שבעה פרקי תהילים. אלו הן הברכות הגנריות אשר נאמרות עבור כלל הנפטרים. לאחר מכן עוברים להקריא חלקים מתוך מזמור קיט' על פי האותיות המרכיבות את שמו של הנפטר, ולאחר מכן את אותיות נשמה. בהמשך אומרים קדיש יתום, קדיש ישראל ולבסוף תפילת אשכבה.

סעודת האזכרה

את סעודת האזכרה לרוב עורכים בבית המשפחה, ואליה מגיעים קרובי המשפחה ומכרים. מדובר במפגש הנושא עמו משקל כבד, אך עשוי לעודד ולעזור לעבור את היום הזה בקלות. במידה ועתידים להגיע אל הסעודה אורחים רבים, הזמינו קייטרינג לאזכרה במרכז. אין צורך להגיש לאורחים את הבורקסים והמאפים הרגילים, ניתן ואף מומלץ להגיש אוכל מגוון ובריא. חפשו חברה הנותנת שירותי קייטרינג לאזכרה במרכז, אשר מגישה אוכל איכותי ובעלת ניסיון. הסבירו להם כי אתם מעוניינים בקייטרינג לאזכרה במרכז, וציינו מה הוא התפריט הרצוי. לאחר מכן תקבלו מהם הצעת מחיר מתאימה.

פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה