הלוואות גדולות

הלוואות גדולות

כיום כאשר מדברים על שוק ההלוואות בישראל, נהוג לחלק אותו לשני סוגי הלוואות עיקריים – הלוואות קטנות והלוואות גדולות. כשמדברים על הלוואות קטנות, מדברים על הלוואות בשווי נמוך יחסית של עשרות אלפי שקלים במקסימום. הלוואות קטנות אלה ניתנות בדרך כלל לצרכים בעלי חשיבות פחותה יחסית, כמו סגירת חובות ממקורות שונים והעברת החוב לנותן ההלוואה בלבד, תשלומים על לימודים אקדמאיים ועוד. לצידן של ההלוואות הקטנות, עומדות הלוואות גדולות יותר. מדובר על הלוואות של מאות אלפי שקלים ולעיתים גם של מיליוני שקלים, תלוי בצורך של לוקח ההלוואה. הלוואות אלה לא ניתנות כל כך בקלות ובמהירות כמו הלוואות קטנות, מכיוון שמדובר על סכומים גדולים מאוד והבנקים ושאר הגופים שנותנים לנו הלוואות גדולות לוקחים על עצמם סיכון גדול כשהם נותנים לנו הלוואה על סכום שכזה. הלוואות אלה ניתנות רק למען צרכים חשובים במיוחד, כמו צרכים פיננסיים של עסקים קטנים שחייבים את הכסף בשביל לעמוד על הרגליים ולהמשיך לצמוח, או הלוואה למען רכישת דירה, דהיינו הלוואת משכנתא.

pianowhtside-1000x1000

הלוואה 100000

כאמור, לעיתים הלוואות גדולות ניתנות כדי לממש צרכים פיננסיים של עסקים קטנים. מדובר על הלוואות גדולות שניתנות על ידי הבנקים הגדולים. למדינה יש אינטרס שהלוואות כאלה יילקחו והעסקים הקטנים שבה יצליחו, לכן בהלוואות כאלה ישנה ערבות מדינה של עד 70 אחוזים. בנוסף, גם העסק צריך לתת ערבות משלו. תנאי נוסף לקבלת הלוואה 100000 הוא שחשבון הבנק העסקי יהיה במצב טוב, כלומר לא מעוקל, מוגבל או שיש תביעות נגד העסק ובעליו.

הלוואות משכנתא

הלוואות גדולות ניתנות לעיתים כדי לאפשר רכישת דירה, במה שמכונה משכנתא. כמעט לאף אחד אין אפשרות לממן כאן ועכשיו בעצמו את רכישת הדירה, לכן לוקחים הלוואה זאת.

פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה