מענה אנושי

מתי נזדקק למענה אנושי?

כאשר אנו מעוניינים בשירות או ברכישת מוצר מבית עסק, או במידה ורכשנו מוצר אך קיימת בעיה ואנו מעוניינים ליצור קשר עם ספק המוצר, השלב הראשון הוא בדרך כלל שיחת טלפון. כאשר אנו מחייגים בשעות העבודה, ברוב המקרים נוכל לצפות למענה אנושי. השיחה מול נציג שירות מאפשרת לנו לשטוח את טענותינו בפניו בצורה ברורה כך שנוכל למצוא פתרון מהיר ויעיל לבעיה. כאשר מדובר בשירות, כדוגמת כבלים, טלפון או כל שירות אחר בו מתעוררת בעיה טכנית, חשיבותו של מענה אנושי גדולה אף יותר.

סוגי מענה אנושי

במידה ומדובר בעסק קטן, נוכל לקבל מענה אנושי רק במידה ונבצע את השיחה במהלך שעות העבודה, שכן מרבית העסקים הקטנים או הבינוניים אינם מחזיקים מוקד טלפוני ייעודי למטרה זו. כאשר מדובר בעסק גדול כדוגמת בנק או ספק שירות אחר, ברוב המקרים נוכל לחייג ולקבל מענה אנושי בטווח רחב של שעות, לעתים אף בשעות לילה מאוחרות. אפשרות נוספת הקיימת עבור עסקים קטנים ובינוניים הינה מוקדים חיצוניים המספקים שירות של מענה אנושי בעבור העסק. בדרך זו, נוכל לחייג בשעות שונות ולהעביר את ההודעה לבית העסק באמצעות נציג שירות חיצוני. לאחר מכן, נציג בית העסק יחזור אלינו במהלך שעות העבודה בכדי לטפל בבעיה.

יתרונות וחסרונות

היתרון המשמעותי ביותר של מענה אנושי הוא היכולת לפרט את הבעיה, מורכבת ככל שתהיה, בפני אדם היושב מצדו השני של קו הטלפון ולוודא כי הבעיה מובנת ומטופלת כראוי. חסרונה העיקרי של שיטה זו הוא בכך שטווח השעות בו ניתן לעשות בה שימוש מוגבל וכי שיחה מול נציג דורשת מאתנו לפנות זמן במהלך היום. מענה אוטומטי מאפשר לנו להשאיר הודעה בכל שעה משעות היום.

פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה