מכירת זהב

אנשים קונים ומוכרים זהב בלי שהם אפילו רואים אותו מול עיניהם. כיצד הדבר מתבצע ולמה הם עושים את זה? יש כמה סיבות מדוע קניית ומכירת זהב הן פעולות משתלמות ואם תמשיכו לקרוא אנו מבטיחים לכם שתבינו יותר.

למה בכלל סוחרים בזהב?

מסחר בזהב הוא לא דבר חדש ולמעשה אם נביט על מאות קודמות נגלה שהוא התבצע באופן די דומה, אותה גברת בשינוי אדרת. הכסף הראשון היה מטבעות זהב וזה נובע מאותה סיבה בדיוק מהסיבה הנוכחית שבגינה הזהב ממשיך להיסחר: כולם רוצים אותו. לזהב, בניגוד לסחורות אחרות, יש ערך שווה בעיני כולם, כאשר כיום הכוונה למדינות ולכל גוף כלכלי שנמצא בשוק ובעבר היו אלו כל האנשים ובעלי המקצוע השונים. הזהב הוא עוגן בים סוער, המחיר שלו משתנה בטווח יחסית קטן והערך שלו למעשה אבסולוטי.

מכירת זהב

איך קונים ומוכרים זהב?

קניית ומכירת זהב מתבצעת בכמה אפשרויות כיום כאשר הראשונה היא קניית זהב פיזי. זה אומר שאתם צריכים להגיע למוכרי הזהב ולקנות את הזהב באופן פיזי, מה שמצריך מכם לבדוק אותו לשמור עליו וכל מה שמשתמע מכך. אם אתם רוצים קנייה בטוחה יותר תוכלו לקנות קרנות סל ממש כמו קניית מניות, וכך תוכלו לקנות כמה זהב שתרצו כי למעשה זו אינה קנייה מוחשית. לאחר מכן תוכלו למכור אותו ברווח או הפסד, וזה כבר תלוי ביכולות שלכם.

לאלו עוד צרכים מוכרים זהב?

מכירת זהב נפוצה מאוד ממסחר בו אך למעשה זו רק אחת האפשרויות. יש אנשים רבים שקונים כלי זהב ולאו דווקא אונקיות זהב, כדי לחדש אותם או לשמור אותם באוסף של פריטים דומים. מכירת זהב כזו תתבצע עם כלי זהב ולא אונקיות או קרנות סל וירטואליות ולרוב התכשיטים או הכלים הללו יעברו חידוש ויימכרו שוב, או יעברו עיבוד רציני יותר.

פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה