פריצת כספות

כיצד ניתן לפרוץ כספת?

אפשר לפרוץ את הכספת בכמה דרכים כאשר אחת הדרכים הטובות ביותר היא פריצה קרה. פריצה קרה אמנם לא יעילה כמו פריצה חמה, שבמהלכה משתמשים בחומרים חמים כמו להביור ולעתים גם חומר נפץ קטן לפיצוץ הדלת, אך היא הרבה יותר שקטה ובדרך כלל היא מספקת. פריצה קרה תהיה גם מהירה יותר אך חשוב זלכור שק פורץ מנעולים מוסמך יכול לבצע אותה. אל תחשבו שבגלל שמדובר בפריצה קרה אתם יכולים לנסות אותה לבד. גם מפריצה קרה אפשר להיפצע ולעתים בצורה קשה.

פריצת כספות

מי יכול לפרוץ כספת?

אם אתם לא יכולים לפרוץ כספת לבד בבטחה, מי יכול לעשות זאת עבורכם? רק פורץ כספות מקצועי. פורצי כספות י בשפע כאשר פורצים אלו בדרך כלל יהיו גם פורצי מנעולים או מנעולנים. חשוב לזכור כי פריצת כספות לעתים תהיה מצב בעייתי מאוד שיחייב את הרס הכספת. אמנם יש כספות שניתן לפרוץ די בקלות אך יש כספות ישנות ותקולות שיש צורך להרוס את הדלת שלהן ואת מנגנון הנעילה לחלוטין כדי שנוכל לקבל גישה לתכולה שלה.

כמה זמן לוקח לפרוץ כספת?

פריצת כספות היא משימה שיכולה להיות קצרה מאוד עד כדי כמה דקות, ולעתים היא תהיה ארוכה מאוד. בדרך כלל פריצה קרה, אם היא מצליחה, תיקח עד 20 דקות בלבד. אם תוך 20 דקות אי אפשר לפרוץ את הכספת, יש לעבור לפריצה חמה כי כנראה שבשיטה הקרה זה לא באמת יקרה. חשוב לזכור כי פריצת הכספות בשיטה החמה מצריכה תנאי מעבדה, כי אי אפשר הרי להשתמש בלהביור ובחומרי נפץ סתם כך. לעתים פריצת הכספת תיקח כמה שעות טובות בעיקר אם מדובר בכספות הגדולות ביותר, אלו שיש בבנקים למשל.

פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה