טיול מאורגן לפיליפינים

הפיליפינים – עולם שלם של טבע אינסופי. גולת הכותרת של הפיליפינים הינה אלפי האיים הפזורים לאורכה ורוחבה (כ- 7000 במספר) כאשר רק כ- 2000 מתוכם מאוכלסים, מה שהופך את האיים במדינה לבתוליים, נקיים ויפיפיים, בעלי חול רך כשמי ומי טורקיז. הפיליפינים מציעה, לצד חופים יפיפיים כאמור, טבע פראי ומגוון. החל מג'ונגלים פראיים, הרים עצומים אשר ניתן לטייל למרגלותיהם ולהנות מהנוף עוצר הנשימה, טרסות אורז מהגדולות והיפות בעולם, אגמים, נחלים עצומים וכל מה שרק אפשר לדמיין במדינה אקזוטית ועשירה כמו הפיליפינים.

עיר הבירה של הפיליפינים, מנילה, הינה מרכז עצום של מסחר, שם נוכל לבקר בקניונים ענקיים ולרכוש את כל מה שניתן רק לדמיין, להסתובב בשווקים עצומים ולהנות משפע אנושי, כלכלי, חברתי היסטורי ופוליטי. העיר מציעה גם מוזיאונים שונים דרכם ניתן ללמוד על ההיסטוריה הענפה של המדינה ופארקים רחבים. אל הפיליפינים ניתן להגיע באופן עצמאי או להצטרף אל טיול מאורגן לפיליפינים. חברות תיירות רבות מוציאות טיולים מאורגנים לפיליפינים בתדירות יחסית גבוהה ומציעות לתייר להנות משלל האטרקציות שיש למדינה הכל כך יפה הזו להציע.

לרוב, טיול מאורגן לפיליפינים יארך כ- 10 עד 15 ימים, כולל הטיסות. יש לקחת בחשבון שמדובר בטיסה ארוכה, לעיתים עם עצירת ביניים, למשל בהונג קונג, ולכן, לא מדובר בימים נטו במדינה אלא בפרק זמן שכולל גם את הטיסות בתוכו. בפועל, ברוב המקרים לתייר יהיו 10-13 ימים נטו לבלות בפיליפינים. טיול מאורגן לפיליפינים, מציע חבילה שלמה הכוללת בתוכה את כרטיסי הטיסה, המלונות, העברות והאטרקציות הכלולות במסלול הטיול. טיול מאורגן לפיליפינים מומלץ לאנשים אשר מעדיפים שלא לטייל לבד, למבוגרים או לאנשים שפשוט מעדיפים למצות את המדינה באופן מסודר ומאורגן ללא צורך לתכנן בעצמם.

פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה